برگزیده جشنواره اسوه از کاشمر در گفت‌وگو با بسیج:

کاهش جرم در محله با برگزاری «گشت‌های رضویون»/بیشترین مخاطبان‌ ما نوجوانان و جوانان هستند

حسین مرادی فرمانده پایگاه ثارالله قوژد از کاشمر خراسان رضوی، اقدامات جهادی این پایگاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۴۷۸۲۳۸
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

با جذب نوجوانان در بسیج، مانع گمراهی آنان می‌شویم/در حد توان آتش به اختیاریم

حسین مرادی فرمانده پایگاه ثارالله قوژد از کاشمر خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدامات این پایگاه اظهار کرد: در تمام زمینه‌های ابلاغ‌شده، تا حد توانمان ورود کرده‌ایم و علاوه بر آن، در حد توان‌مان آتش به اختیار هستیم و  همین که حضرت آقا جمله‌ای را بیان می‌کنند، ما دست به عمل می‌شویم و منتظر مسئولین نمی‌مانیم.

وی با بیان اینکه بیشترین مخاطبان‌ ما نوجوانان و جوانان هستند، گفت: در پایگاه برنامه‌ اردو‌های جهادی، حلقه‌های صالحین و گشت‌های رضویون را به صورت جدی دنبال می‌کنیم.

مرادی با بیان اینکه در زمان‌های بحرانی، هیچ‌گاه کارمان را تعطیل نکرده‌ایم گفت: در دوران کرونا و یا اغتشاشات، حتی یک روز هم پایگاه ما تعطیل نبود. با تشکیل حلقه‌های صالحین در روز‌های اغتشاشات، باعث شدیم که هیچ‌گونه شعارنویسی در روستا شکل نگیرد.

وی افزود: با جذب افراد و خصوصا نوجوانان، این بچه‌ها دیگر خودشان را پای کار بسیج می‌بینند و سمت مسیر‌های انحرافی نمی‌روند. بسیج باعث بصیرت این بچه‌ها شده است.

مرادی اظهار کرد: در جریان گشت‌های رضویون، از نوجوانان در کنار پیشکسوتان استفاده می‌کنیم و این امر باعث می‌شود تا جوانان ما، با خلق و خوی بسیجی و جهادی از نزدیک آشنا شوند. همین امر، اقدامی پیشگیرانه و مانعی برای بروز جرم در اجتماع است. 

فرمانده پایگاه ثارالله قوژد با بیان اینکه در زمان کرونا، حدودا با توجه به موقعیت‌مان ۴۵ روز ایستگاه بازرسی و میز خدمت داشتیم، ادامه داد: در دوران کرونا، کلیه مناطق روستا را ضد عفونی می‌کردیم و ۵ هزار ماسک رایگان را در دوران کمبود ماسک، به صورت رایگان توزیع کردیم.

وی افزود: ۲۷۳ نفر از بچه‌های ما، پای کار کمک به کادر درمان بودند و حتی پس از دوران کرونا در امر واکسیناسیون، خدماتی همچون مساعدت برای واکسینه‌کردن سالمندان کم‌توان در منزل‌شان یا تشویق جامعه به تزریق واکسن ایرانی را انجام دادیم.

ت-۹۶۰۶

انتهای پیام/
 
خبرنگار: امیرمحمد نیک آمال

ارسال نظرات