امام جمعه ایلام در همایش طلایه داران تبلیغ فاطمی ؛

طلاب و روحانیون در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده اند

امام جمعه ایلام در همایش طلایه داران تبلیغ فاطمی گفت :طلاب و روحانیون در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده اند
کد خبر: ۹۴۷۸۵۴۴
|
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲

 نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمنان به قدرت و تاثیرگذاری روحانیون در جامعه آگاهی دارند و بر همین اساس تهاجم فرهنگی خود را برای ایجاد فاصله بین مردم به ویژه نسل جوان با روحانیت متمرکز کرده اند.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ فاطمی، اظهار کرد: طلاب و روحانیون نقش مهمی در قبل از پیروزی، حین و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند و همواره در راستای ترویج و توسعه از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نوک پیکان حملات و هجمه‌های خود را در عرصه‌های مختلف به سمت جامعه طلاب و روحانیون هدف قرار داده اند، افزود: دشمنان به قدرت و تاثیرگذاری روحانیون در جامعه آگاهی دارند و بر همین اساس حملات خود را برای ایجاد فاصله بین مردم به ویژه نسل جوان با روحانیت متمرکز کرده اند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه امروز هم لازم است که طلاب و روحانیت در برابر تهاجم ترکیبی دشمنان با جهاد تبیین در راستای بیان واقعیت‌ها و دستاورد‌ها و داشته‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند، گفت: دشمن تلاش می‌کند که خدمات نظام اسلامی دیده نشود و مردم در جریان این خدمات و پیشرفت‌های کشور قرار نگیرند.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه خدمات نظام اسلامی به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، گفت: به برکت نظام اسلامی، امروز در عرصه‌های تولید علم، دانش بنیان، فناوری‌های نوین، دانش هسته ای، توان دفاعی و عرصه‌های پزشکی و دارویی، جوانان دانشمند ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و این موفقیت‌ها نیز در سایه نظام اسلامی روی داده است.

وی بیان کرد: امروز بسیاری از افراد که ناآگاهانه و از روی غفلت و همچنین تحت تاثیر تبلیغات رسانه‌ای دشمنان و معاندین در اغتشاشات اخیر حضور داشته اند پشیمان هستند، امروز فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید محور حضور طلاب و روحانیون برای بیان واقعیت ها، دشمن شناسی و بصیرت افزایی باشد.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: جلسات خانگی ختم قرآن کریم، مجالس روضه و هیئت‌های اندیشه ورز در سطح مساجد و محلات فرصت بسیار مناسبی برای تبیین دستاورد‌ها و بیان واقعیت‌ها برای نسل جوان است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این همایش با اشاره به اینکه طرح همگرام در سطح مدارس استان به منظور تحقق جهاد تبیین با محوریت طلاب و روحانیون در حال برگزاری است، گفت: ۶۰ درصد دانش آموزان متوسطه اول و دوم ایلام در طرح همگرام شرکت کردند و خوشبختانه نیز نتایج بسیار خوبی در استان به دنبال داشته است.

حجت الاسلام محمدعلی نجفی بیان کرد: روایت گری در کار رسانه‌ای بسیار مهم است و ما باید تلاش کنیم با روایت گری صحیح، روایت اول را از واقعیت‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی بیان کنیم.

ارسال نظرات