پویش «یلدای فاطمی و همدلی» در روستا لاسجرد برگزار شد

پویش «یلدای فاطمی و همدلی» به همت جهادگران بسیجی شهید حججی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آمنه (س) در شهرستان سرخه تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۶۵۰
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت شب یلدا پویش «یلدای فاطمی و همدلی» به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و با تاسی از سیره اهل بیت و حضرت فاطمه زهرا (س) ههمزمان با شب یلدا پویش یلدای فاطمی و همدلی با یاری خیرین د روستا برگزار شد.

او افزود: در طی این پویش چهل بسته یلدایی همزمان با ایام فاطمیه و شب یلدا به یاد مادران شهدا و مادران آسمانی به همت خیرین و یاری جهادگران بسیجی گروه جهادی شهید حججی این پایگاه مقاومت بین خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت روستا توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آمنه (س) ادامه داد: همچنین نشست بصیرتی با عنوان سبک زندگی فاطمی همراه با قرائت حدیث شریف کسا و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین جلالی امام جماعت روستا با موضوع قدردانی از زحمات همسران و مداحی در مسجد روستا برگزار شد.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار