خبرهای داغ:
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از توسعه مناطق حاشیه‌نشین چابهار، گفت: بسیج از امکانات خود به نحو احسن استفاده می‌کند و باعث شده مردم به ویژه ساکنین منطقه چابهار، به سپاه و بسیج اعتماد ویژه پیدا کنند. این در نوع خود، نقطه‌قوت به حساب می‌آید.
کد خبر: ۹۴۷۸۶۵۹
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از توسعه مناطق حاشیه‌نشین چابهار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: بیش از ۳٠٠ نقطه حاشیه‌نشین به صورت کلان در کشور شناسایی شده و باید این مناطق را هر چه سریع‌تر، سامان داد. وی افزود: چابهار، بزرگ‌ترین نقطه حاشیه‌نشین در کشور است. متاسفانه شاهد محرومیت در این منطقه هستیم و ۳٠هزار نفر در اینجا در نبود امکانات به سر می‌برند. برخی افراد ساکن در این منطقه حتی شناسنامه ندارند. این افراد واقعا به کمک نیاز دارند. 

سلیمی با بیان اینکه بسیج به‌عنوان یک الگو، وارد ساماندهی منطقه چابهار شده است تصریح کرد: ورود بسیج سازندگی در حوزه مسکن با هدف ساخت هزار مسکن در این منطقه، اقدام بزرگی است.

وی افزود: به بچه‌های سازمان بسیج سازندگی خداقوت عرض می‌کنم. بسیج از امکانات خود به نحو احسن استفاده می‌کند و باعث شده مردم به ویژه ساکنین این منطقه به سپاه و بسیج، اعتماد ویژه پیدا کنند. این در نوع خود، نقطه‌قوت به حساب می‌آید.

سلیمی با تأکید بر اینکه باید مناطق حاشیه‌نشین را سامان دهیم، گفت: به طور مثال در سال بعد، ۶٠ نقطه و در سال‌های بعدتر قرار است تا ۱۶٠ نقطه از مناطق حاشیه‌ای سامان پیدا کنند چراکه یکی از اهداف عالی نظام و کشور، بحث رعایت عدالت است.

نماینده مجلس با تأکید بر اینکه مجلس با قدرت از بسیج سازندگی حمایت می‌کند، اظهار کرد: در جهت این حمایت باید مجموعه‌هایی متناسب اقدامات بسیج سازندگی در کشور ایجاد شوند و ما، پیگیر این موضوع هستیم. 

ت-۲۶۲۳

انتهای پیام/

ارسال نظرات