خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیده سیف همدان:

اساس مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی بصیرت است

همدان-فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیده منیره سیف همدان گفت: اساس مکتب حاج قاسم «بصیرت» است و وصیت نامه ایشان به خوبی نشان می‌دهد که اساس مکتب این سردار بزرگ بصیرت است.
کد خبر: ۹۴۷۸۶۹۳
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

اعظم رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: از شاخصه‌های شهید سلیمانی و مکتب وی بصیرت است.

وی افزود: همچنین در جریان کربلا و واقعه عاشورا بصیرت حضرت عباس(ع) بسیار راه گشا بوده است و همان طور که در حدیثی آمده امام صادق (ع) می‌فرمایند خدا رحمت کند عموی ما حضرت عباس را که بصیرت نافذی داشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیده سیف همدان در بیان تفاوت چشم ظاهری و باطنی گفت: این که انسان چشم سر نداشته باشد خیلی آسان‌تر از این است که چشم دل نداشته باشد، کسی که بینش ندارد، چشم دل ندارد، دوست و دشمن را نمی‌شناسد و راه زندگی نمی‌داند، اما کسی که از بصیرت بهره‌مند است، دوست را می‌داند، دشمن و ترفندهای دشمن را خوب می‌شناسد.

وی با اشاره به اهمیت بصیرت در دین اسلام گفت: بصیرت در دین امری لازم که رهبر معظم انقلاب بارها همه ملت ایران و همه ملت‌ها را نسبت به داشتن آن توصیه کرده‌اند، همان طور که در حوادث اخیر دیدیم بصیرت و ولایت مداری مردم موجب شکست دشمن شد .

رضایی ادامه داد: اساس مکتب حاج قاسم «بصیرت» است، افراد زیادی تلاش کردند تا این موضوع را نادیده بگیرند و یا فاصله ایجاد کنند اما وصیت نامه حاج قاسم به خوبی نشان می‌دهد که اساس مکتب این سردار بزرگ بصیرت است.

وی با بیان اینکه بصیرت مهم ترین راه شناخت حق از باطل است، افزود: دشمنان برای منحرف کردن انقلاب از مسیر خود نقشه‌های زیادی کشیده‌اند و تقویت بصیرت عمومی مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیده سیف همدان گفت: افراد با بصیرت نه تنها فریب توطئه‌های دشمنان را نمی‌خورند، بلکه خودشان هم مردم را آگاه می‌کنند و وظیفه بزرگ بصیرت افزایی و بصیرت بخشی را انجام می‌دهند.

وی در پایان ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین گفت: دشمن به دروغ تحریف می‌کند، اما در قالب جهاد تبیین باید واقعیت‌ها را به صورت قطعی و فوری به مردم ارائه داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار