خبرهای داغ:
امیر سرتیپ شعبانیان در یادواره ۱۰۹ شهید دانش آموز شهرستان بهار:

پشتیبانی از ولایت فقیه وظیفه امروز ما است/ شهدای گمنام تمام عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

همدان-مشاور عالی وزیر دفاع کشور گفت: دشمنان با جنگ شناختی و ترکیبی از تمام راه‌هایی که ممکن است در تلاش هستند که مانع رشد انقلاب اسلامی شوند و برای مقابله با دشمن پشتیبانی از ولایت فقیه وظیفه امروز ما است.
کد خبر: ۹۴۷۸۳۵۱
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، امیر سرتیپ سعید شعبانیان در مراسم گرامیداشت ۱۰۹ شهید دانش آموز شهرستان بهار و وداع با شهدای گمنام تازه تفحص شده با بیان اینکه دیار حضرت آیت الله بهاری، دیاری بسیار مقدس است با اشاره به حدیثی از حضرت امیرالمؤمنین (ع) که می‌فرمایند «اگر طالب صلحی، آماده جنگ باش و اگر خواستی دشمن را غافلگیر کنید در خانه‌اش به او حمله کنید»، اظهار کرد: ما هرچه داریم از برکت خون شهدا است و این دیار آیت‌الله بهاری، یک بخشی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که دارای ۱۰۹ شهید دانش آموز است.

وی افزود: شهادت مرگ تاجرانه است و نصیب هر کسی نمی‌شود و این شهدا کشور ما را به اوج نیک نامی رساندند و ما هرچه عزت در این کشور داریم مدیون خون شهدا هستیم و این شهدای گمنام، شهدایی جاوید الاثر هستند که  تمام عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

مشاور عالی وزیر دفاع کشور با اشاره به سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: با توجه به اولین و دومین سالگرد شهید سلیمانی که دریایی از انسان‌ها در مرقد مطهر این شهید حضور داشتند، و کسانی که امسال در سومین شهادت او در مزار شریف حاج قاسم حضور پیدا می‌کنند، همه مدافعین نظام هستند.

وی ادامه داد: امروز بعد از چهل و سه سال به درخت تنومندی تبدیل شده‌ایم و در این سال‌ها از سختی‌های بسیاری عبور کرده‌ایم و همانطوری که دشمن جنگ را در دوران دفاع مقدس تحمیل کرد و با ۳۲ کشور و گروهک‌های تروریستی، امروز نیز داعش و سایر گروهک‌ها را در جهان راه اندازی کردند و خدا را شاکریم که ما از این نیز عبور کردیم.

شعبانیان تصریح کرد: دشمن دانشمندان هسته‌ای و بزرگان انقلاب را به شهادت رساند و از این نیز عبور کردیم؛ با تحمیل تحریم و فشارهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی پیش آمد و از این نیز عبور کردیم.

وی با بیان اینکه در پایان نیز دشمنان با جنگ شناختی و جنگ ترکیبی از تمام راه‌هایی که ممکن است از جمله فشار اقتصادی، فضای مجازی و... در حال تلاش هستند که انقلاب را با مشکل مواجه کنند و مانع رشد انقلاب اسلامی شوند، گفت: برای مقابله با دشمن پشتیبانی از ولایت فقیه وظیفه امروز ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات