خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

اولویت در کارهای فرهنگی باید ایجاد وحدت باشد

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان بااشاره به اهمیت حفظ اتحاد امت گفت:نباید اجازه دهیم دشمن با سوء استفاده و شایعه پراکنی بین امت اسلامی تفرقه ایجاد کند بنابراین اولویت در کارهای فرهنگی باید ایجاد وحدت باشد.
کد خبر: ۹۴۷۷۲۹۷
|
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در یادواره شهدای شهرستان رزن ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت زهرا (س) در چند جای حساس در اجتماع حضور داشتتند که یکی از آنها حضور در مسجد و ایراد خطبه فدکیه بود.

وی با اشاره به اهمیت خطبه فدکیه و زندگانی حضرت زهرا(س) گفت: اهمیت جایگاه ولایت علت اصلی این حضور و فعالیت‌های ایشان بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به آسیب‌های عدم وجود امام خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین آسیب‌های نبودن امام، انحراف امت از خط ولایت است و در این بین طبق آیات قرآن امری که به همه امور اولویت دارد حفظ اتحاد امت است.

وی گفت: حفظ اتحاد امت به قدری اهمیت دارد که حتی نسبت به انحراف اولویت دارد و ما نباید اجازه دهیم دشمن با سوء استفاده و شایعه پراکنی و تبلیغات غلط بین امت اسلامی تفرقه ایجاد کند بنابراین اولویت در کارهای فرهنگی باید ایجاد وحدت باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار