امام جمعه استان ایلام ؛

یوم اله ۹ دی قلب های مردم را متوجه حقیقت کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: راهپیمایی میلیونی مردم در یوم اله ۹ دی قلب های مردم را متوجه حقیقت کرد تا صف فتنه گران از معترضان جدا شود.
کد خبر: ۹۴۷۸۷۳۳
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری یوم اله ۹ دی اظهار داشت: قبل از حماسه ۹ دی فتنه گران با مظلوم نمایی شبهاتی را در اذهان برخی از مردم ایجاد کرده بودند ولی دروغ گویی و شبهه افکنی آنان نتیجه عکس داد و همان کسانیکه به کف خیابان ها آمده و دنبال تظلم خواهی بودند، در این روز به عرصه آمده و اقدامات فتنه گران را محکوم کردند.

وی افزود: بدون شک این روز در تاریخ انقلاب زنده و ماندگار خواهد ماند و نباید اجازه دهیم دشمنان داخلی و خارجی باعث شوند به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه ایلام یادآور شد: نسل نوجوان و جوان باید با ویژگی های شکل گیری این حماسه میلیونی آشنا شوند تا با درک درست در این مراسم شرکت کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: ملت ایران برای برقراری این نظام الهی هزینه های سنگینی داده اند تا به این مرحله رسیده و اجازه نخواهند داد برخی افراد سرسپرده به بیگانگان ارزش های ملی و مذهبی را زیر سوال ببرند.

وی اضافه کرد: دنیای استکبار هر سال با شیوه ای جدید در صدد است ضرباتی به این انقلاب وارد کند، ولی تجربه ۴۴ سال گذشته نشان داده ملت ایران در برابر این تهدیدات آبدیده شده و با عهد خود با امام و شهدا وفادار هستند.

امام جمعه ایلام اظهار داشت: امسال نیز با وجود حرکات مذبوحانه اغتشاشگران عزم دلسوزان نظام برای شرکت در راهپیمایی ۹ دی بیشتر شده و شکوه این مراسم بیشتر از سال های قبل خواهد بود.

ارسال نظرات