خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) بهار:

باید برای حفظ نظام پشت ولایت فقیه باشیم

همدان-فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) بهار گفت: اگر می‌خواهیم این نظام حفظ شود باید پشت ولایت فقیه بایستیم.
کد خبر: ۹۴۷۸۸۶۶
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، سیده فیروزه حسینی در نشست تربیت و تعالی بسیجیان پایگاه حضرت معصومه(س) در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) بهار با بیان اینکه اساس انسان تربیت است، اظهار کرد: اگر تربیت به صورت صحیح انجام شود، دیگر زمینه مسائل و مشکلات از جمله دزدی، خودکشی و... ایجاد نمی‌شود.

وی افزود: ۱۲۴هزار پیامبر برای هدایت انسان مبعوث شدند و قرآن کریم راهنمایی برای تربیت و انسان سازی است، تا با فرا گیری آن به سعادت برسیم.

فرمانده پایگاه بسیج حضرت معصومه (س) شهرستان بهار ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در طول زندگی خود برای حفظ اسلام ناب محمدی، ادای حق ولایت و مقابله با منافقین تلاش فراوانی کرد و در نهایت برای تحقق این اهداف به  شهادت رسید.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم این نظام حفظ شود باید پشت ولایت فقیه بایستیم و به فرموده امام (ره) که می‌فرماید الگوی ما حضرت فاطمه (س)، انبیا و معصومین (ع) هستند باید زمینه‌سازی را برای ظهور حضرت حجت(عج) فراهم کنیم.

حسینی بیان کرد: در آستانه فرا رسیدن یلدا تعداد ۱۵ بسته معیشتی در قالب بسته یلدایی به همت گروه‌های جهادی بسیج و خیرین بسیجی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به آموزش والیبال دختران نوجوان دو روز در هفته در سالن 9 دی توسط گروه جهادی پایگاه معصومه (س) گفت: در مهد قرآنی شکوفه‌های بهشتی پایگاه با توجه به مناسبت‌های روز برنامه‌های شاد و متنوع اجرا می‌شود که با توجه به فرا رسیدن یلدا جشنی به همین مناسبت برای نوگلان مهد قرانی شکوفه های بهشتی پایگاه حضرت معصومه(س)برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات