خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین؛

مقام «عند ربهم یرزقون» شهدا در اعتماد و ایستادن پای ولی زمان است

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: ما ثابت کردیم پای ولی و امام ایستاده ایم. شهدا نیز اگر به مقام «عند ربهم یرزقون» رسیدند، هم پای ولی بودند و هم اعتماد به ولی داشتند.
کد خبر: ۹۴۷۸۸۷۷
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
مقام «عند ربهم یرزقون» شهدا در اعتماد و ایستادن پای ولی زمان است

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، مراسم شب شهادت حضرت مادر(س) و استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس شامگاه دوشنبه در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای جوینک الموت غربی، در کنار مرقد مطهر سیده سکینه دختر امام زین العابدین(ع) همراه با اطعام فاطمی برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین
در این مراسم با اشاره به شخصیت والای بانوی بزرگ اسلام بیان کرد: زهرا انچنان با فضلیت و بزرگ است که بالاترین رتبه و جایگاه و بلکه بهانه خلقت است.

وی گفت: نیاز امروز جامعه این است که بدانیم زهرا چگونه به این مقام رفیع رسید. این جایگاه نه به دلیل دختر رسول خدا بودن یا زوج حضرت علی بودن و نه مادر حسنین بودن و معصوم و شفیع روز جزا بودن است بلکه این جایگاه قیام برای احیای حق امام و ولی زمان و ایستادن به پای ولی و امام بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: بی شک کسی که همه هستی خود را به برکت امام و انقلاب و شهدا به دست اورده، در دفاع از ولی و اسلام که پیغمبر ما خود را فدایی اسلام می داند، سکوت نمی کند.

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: امروز دفاع از ولی مهمترین واجبات است اما چه اتفاقی افتاد که فضایی در جامعه به وجود آمد که به جایگاه ولی زمان اهانت شد و دلیلش هم وجود مشکلات اقتصادی عنوان شد.

وی با اشاره به مولفه اعتماد به ولی و امام بعنوان شاخصه دیگر شخصیت حضرت فاطمه(س) افزود: انجه از ولی باید بهره برد اطمینان و اعتماد به اوست.
ولی فقیه امام معصوم نیست اما انچه بر گردن ما است این است که ولی، حجت امام بر مسلمین است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در پایان تصریح کرد: ما ثابت کردیم پای ولی و امام ایستاده ایم. شهدا اگر به مقام عند ربهم یرزقون رسیدند هم پای ولی بودند و هم اعتماد به ولی داشتند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار