خبرهای داغ:
مسئول پایگاه مقاومت بسیج مطهره بهار خبر داد

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به مناسبت ایام فاطمیه در پایگاه مطهره بهار

همدان-مسئول پایگاه مقاومت بسیج مطهره بهار گفت: همزمان با ایام فاطمیه مراسمات و برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی به همت بسیجیان پایگاه مطهره صورت گرفت.
کد خبر: ۹۴۷۹۰۸۶
|
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

زهرا جمشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) به تشریح برنامه‌های اجرایی ایام فاطمیه پرداخت و اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه مراسمات و برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی به همت بسیجیان پایگاه مطهره صورت گرفت.

وی تصریح کرد: مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور سخنرانان مجرب و بسیجیان پایگاه مطهره و اهالی روستای روان برگزار شد.

مسئول پایگاه مقاومت بسیج مطهره بهار ادامه داد: همچنین از شروع برگزاری ایام شهادت حضرت بانوی مکرمه اسلام (س)، توسل به حضرت زهرا(س) و قرائت حدیث کساء و دعای توسل همراه با ذکر مصیبت، قرائت دعای پر فیض ندبه و ... از برنامه های اجرایی این پایگاه بود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های اجرایی پایگاه مطهره آموزش کمک‌های اولیه هلال احمر در بخش تئوری و عملی ویژه بسیجیان پایگاه بود.

جمشیدی اظهار کرد: کلاس سواد رسانه با تبیین مسائل روز برای بسیجیان و همچنین کلاس پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر با تدریس سروان صاحبی برای خواهران بسیجی برگزار شد.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به تقارن ایام فاطمیه و شب یلدا تعداد ۱۵ بسته یلدایی توسط بسیجیان تهیه و بین جمعی از خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات