خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه ناحیه ملایر طی پیامی از حضور پر شور و حماسی مردم شهید‌پرور شهرستان ملایر در تشییع پیکرهای پاک و مطهر دو شهید گمنام تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۴۷۹۳۷۳
|
۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی اصغر فارسی فرمانده سپاه ناحیه ملایر طی پیامی از حضور پر شور و حماسی مردم شهید‌پرور شهرستان ملایر در تشییع پیکرهای پاک و مطهر دو شهید گمنام تقدیر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا "احزاب_۲۳"

سلام و درود خدا به روان پاک خمینی کبیر(ره)،بنیانگذار مدبّر جمهوری اسلامی ایران، و رضوان خدا به روح مطهر شهدایی که با نثار خون پاکشان انقلاب اسلامی را سربلندی بخشیدند.

میزبانی از پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان ملایر، توفیقی بود که خداوند متعال در ایام شهادت پاره‌ تن رسول خدا، حضرت زهرا سلام الله علیها، بر مردم ولایتمدار و انقلابی ملایر ارزانی داشت تا بار دیگر شمیم حیات بخش پیکر این شهدای بزرگوار زَنگار را از دل هایمان بزداید و روح‌هایمان را تغسیل نماید و در شرایطی که دشمن با دروغ پردازی و عملیات روانی و رسانه‌ای قصد تضعیف ارزش‌ها را داشت با حضور این شهدای عزیز فضای غبارآلود فتنه شفاف شد و چشم‌ها بار دیگر به روی حقایق ارزشمند انقلاب اسلامی باز شد.

بر خود واجب می‌دانم از حضور پر شور و حماسی مردم شهید‌پرور شهرستان ملایر در تشییع پیکرهای پاک این دو شهید گمنام و همچنین حضور کم‌نظیر مردم مومن شهرهای سامن و ازندریان قدردانی نمایم.

همچنین از امام جمعه محبوب، فرماندار بسیجی، کارکنان تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان، ادارات و سازمان‌ها، خانواده‌های معظم شهدا، اقشار بسیج، اصناف، خبرنگاران و اصحاب رسانه، نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیت معظم و همه کسانی که در برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسمات این شهدا نقش و تاثیر داشتند کمال تشکر و امتنان را دارم.

خداوند متعال توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت در راه آرمان‌های حسینیِ حضرت روح الله را بر ما ارزانی دارد، ان‌شاالله.

سرهنگ پاسدار علی اصغر فارسی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ملایر

انتهای پیام/

ارسال نظرات