خبرهای داغ:
همدان-مسئول بسیج کارگری سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی با اجرای ۸۰ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بصیرتی در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۹۵۱۳
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

سرهنگ ابوالفضل براتزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان در راستای رسالت بسیج و کمک به تحقق عدالت و پیشرفت و تاکید بر شعار خدمت رسانی و محرومیت زدایی بسیج اقدام به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی و حیدریون تولید با همکاری بسیج سازندگی کرده است، اظهار کرد: این رزمایش روز جمعه ۹ دی با حضور گروه‌های جهادی تخصصی بسیج کارگران و کارخانجات و بسیجیان با رمز مقدس «یا زهرا (س)» آغاز می‌شود.

وی در تشریح برنامه‌های رزمایش جهادگران فاطمی از اجرای ۸۰ عنوان برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بصیرتی در سطح استان خبر داد و بیان کرد: این برنامه‌ها از تاریخ ۹ دی تا ۱۴ دی به عنوان برنامه جمعه تا جمعه در سطح استان و شهرستان‌ها، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات برگزار می‌شود.

مسئول بسیج کارگری سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان به حضور سازمان بسیجیان در نماز جمعه اشاره و عنوان کرد: بعد از حضور بسیجیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه، غباررویی مزار مطهر شهدا انجام خواهد شد تا با تأسی از شهدا برنامه‌های این هفته را اجرا کنیم.

وی با گرامیداشت دهه مقاومت و هفته بصیرت، ۹ دی را تجلی بصیرت حماسه حضور با بصیرت مردم در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه برنامه‌های پیش‌بینی شده با دهه بصیرت و مقاومت مصادف شده، برنامه بصیرتی جهاد تبیین در روز پنج  شنبه ۱۳ دی ماه با حضور آیت الله شعبانی، مدیران و پرسنل مجموعه ادارات صنعتی، تولیدی و اقتصادی استان در سالن همایش ساختمان شماره دو اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد.

برات‌زاده از اعزام بیش از ۸۰ نفر از بسیجیان در قالب هشت گروه جهادی تخصصی بسیج کارگران و کارخانجات به منظور بهسازی و تجهیز و تعمیر منازل محرومین خبر داد و بیان کرد: این برنامه در سطح استان و با هماهنگی بسیج سازندگی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: همین گروه‌های جهادی در سطح شهرستان‌ها و کارخانجات در راستای تعمیرات و کمک به تولیدات کارخانجات در واحد تولیدی خود در قالب شیفت ایثار فعالیت خواهند داشت.

مسئول بسیج کارگری سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه هشت میز خدمت در شهرک‌های صنعتی نیز برگزار می‌شود، عنوان کرد: در تمام شهرستان‌ها یک میز خدمت را خواهیم داشت و در شهرک‌های صنعتی با حضور مدیران ادارات مربوطه مشکلات واحد‌های صنعتی بررسی و اقدام برای رفع موانع تولید در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی به برگزاری ۱۵ مورد جلسه اخوت و کارفرمایی با کارگران اشاره و عنوان کرد: در این راستا جلساتی در سطح پایگاه‌های مقاومت به منظور بررسی وضعیت معیشتی  و مشکلات کارگران و ایجاد همدلی و صمیمیت در راستای کمک به تولید برگزار می‌شود.

برات‌زاده با تاکید بر اینکه طی این هفته ۳۰ نشست سیاسی در راستای جهاد تبیین در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نشست‌ها در راستای امیدآفرینی و بیان واقعیت‌ها و پیشرفت‌های نظام در مقابله با جنگ رسانه‌ای و شناختی دشمنان که به دنبال سیاه نمایی و ناامید کردن مردم هستند، برگزار خواهد شد.

وی از تهیه و توزیع ۲۴۰ بسته معیشتی برای کمک به محرومین و نیازمندان با همکاری بسیج سازندگی خبر داد و بیان کرد: طی این هفته بیش از ۴۰۰ نفر از معلمان، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب در قالب برنامه راهیان پیشرفت به منظور آشنایی با تولیدات داخلی و فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی به واحد‌های تولیدی اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج کارگری سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان به برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل در یکی از واحد‌های تولیدی شهرستان کبودراهنگ اشاره و بیان کرد: ۱۰ نفر از مدیران کارخانجات واحد‌های تولیدی و موفق انقلابی به عنوان سفیران تولید به مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها به منظور آشنایی اقشار مختلف مردم با کالا‌های تولیدی در استان و درراستای امید آفرینی و فرهنگ‌سازی برای مصرف کالا‌های ایرانی نیز اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات