فرمانده سپاه الغدیر استان یزد مطرح کرد؛

ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی برای محرومان یزدی در کمتر از یکسال پس از تحویل زمین

زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از آغاز ساخت ۲۰۰ خانه برای محرومان کمیته امداد در استان یزد در کمتر یک سال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۹۵۳۶
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه سپاه الغدیر آمادگی ساخت ۲۰۰ خانه برای محرومان استان یزد را دارد اظهار داشت: فرآیند ساخت این واحد‌های مسکونی به بلافاصله پس از آماده سازی زیرساخت‌ها و تحویل زمین به سپاه الغدیر آغاز و در کمتر از یک سال پس از تحویل زمین، آماده سازی این واحد‌های مسکونی به اتمام خواهد رسید.

فرمانده سپاه الغدیر تصریح کرد: این فرآیند با همراهی و مساعدت خیرین، گروه‌های جهادی و دستگاه‌های اجرایی استان انجام خواهد شد.

زارع کمالی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های گروه‌های جهادی که بدون مزد و منت به دنبال رفع مشکلات مردم هستند، بسیار مهم و اثرات خوبی در جامعه دارد اظهار داشت: وفاق و همدلی که گروه‌های جهادی بین مردم ایجاد می‌کنند، از ذخایر انقلاب است.

وی در ادامه با بیان اینکه رسالت اصلی سپاه امروز کمک به محرومان و مستضعفین است، ادامه داد: در این زمینه تمام بسیج به میدان آمده است و در کنار مسئولانی که بسیاری از آن‌ها دغدغه‌مند هستند قرار گرفته است و هرگونه کمک و همراهی که بتواند انجام خواهد داد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان داشت: سپاه پاسداران هیچ وقت نسبت به مشکلات اقتصادی و معیشتی محرومان بی‌تفاوت نبوده و در این زمینه با تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی کارگاه‌های اشتغال‌زایی و مهارت‌آموزی، ساخت منزل، لایروبی قنوات، آب رسانی به روستاها، تهیه جهیزیه و... در این زمینه سعی کرده است کمک حال مردم کشورمان باشد.

ارسال نظرات