بیانیه فرمانده سپاه استان البرز به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت فرارسیدن 9 دی، روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۷۹۶۲۷
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت فرارسیدن 9 دی، روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت بیانیه ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است:

بیانیه فرمانده سپاه استان البرز به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی

روز نهم دی سال 1388، بار دیگر مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور میلیونی ملت غیور و ولایتمدار ایران سربلند، اعلام و اقتدار این نظام به رخ جهانیان کشیده شد و دشمن را از ایجاد فتنه و تفرقه میان این ملت بزرگ مأیوس کرد.

در آن روز، عاشورایی دیگر تکرار و ندای «لبیک یا حسین» این ملت در سراسر عالم طنین انداز شد و این مردم همیشه در صحنه، ضمن تجدید بیعت با ولایت فقیه، آمادگی خود را برای زمینه سازی جهت ظهور حضرت ولیعصر (عج) اعلام کردند.

نمایش بصیرت و هوشیاری مردم، محاسبات دشمنان را بر هم زد و به آن ها فهماند که درخت تنومند این انقلاب با تبر کینه و عداوت دشمن پلید، نه تنها قطع نمی شود بلکه روز به روز بر شاخ و برگ های آن نیز افزوده می شود.

نهم دی، بار دیگر توطئه ها و فتنه های بدخواهان این نظام را در نطفه خفه کرد و برگ زرین دیگری را به دفتر افتخارات این ملت هوشیار و بابصیرت اضافه کرد. حماسه 9 دی، به قدری زنده و تأثیرگذار است که فراموش شدنی نیست و به حقیقتی بالنده در تاریخ این نظام و انقلاب تبدیل شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت از هوشیاری و بصیرت ملت ایران، به خصوص مردم فهیم استان البرز در برخورد هوشمندانه با جنگ ترکیبی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، قدردانی می کنم و از خداوند متعال خواستارم که توفیق خدمتگزاری این مردم عزیز را بیش از پیش نصیب ما کند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار