پیام فرمانده ناحیه مقاومت دشتی به مناسبت سال روز حماسه ۹ دی

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان دشتی با صدور پیامی فرارسیدن ۹ دی، روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۴۷۹۶۹۱
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

پیام فرمانده ناحیه مقاومت دشتی به مناسبت سال روز حماسه ۹ دی

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، در متن این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
نهم دی‌ماه، سال‌روز خلق حماسه‌ی سترگی است که خروش عظیم و تاریخی ملت بزرگ، مسلمان و انقلابی ایران اسلامی علیه فتنه‌گران به منصه‌ی ظهور رسید و ملت و میهن عزیزمان در راه رهایی از یوغ طواغیت، جان تازه‌ای گرفت. این حماسه‌ی بزرگ، نقطه‌ی عطف انقلاب اسلامی در راه رسیدن به اهداف و آرمان‌های بلندی است که ملت پرافتخار و حماسه‌ساز ایران به برکت خون‌های پاک شهیدان و مجاهدت‌های عظیم رادمردان تاریخ برای خود ترسیم نموده است.
بزرگداشت این حماسه‌ی ماندگار، در حقیقت الهام‌بخش ملت مبارز ایران در مقابله‌ی پیروزمندانه در برابر جنگ ترکیبی کنونی دشمنان علیه موجودیت انقلاب است که در قالب اغتشاشات کور خیابانی و شعارهای انحرافی و فریبنده، نمودار شده است.
بصیرت انقلابی و ولایتمدارانه‌ی ملت بیداردل ایران اسلامی، همواره بساط اغتشاش‌گران را در هم پیچیده و هر بار با حماسه‌ای جدید، برگ زرین دیگری را به کتاب قطور حماسه‌آفرینی ملت هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی، اضافه نموده است.
اینجانب فرارسیدن سالروز خلق حماسه‌ی بزرگ و به‌یادمادنی نهم دی‌ماه را به حضور همه‌ی حماسه‌آفرینان دیار دین‌مدار اسلامی به خصوص از شهرستان پرافتخار دشتی تبریک می‌گویم و امیدوارم در تراز منویات و تدابیر امامین انقلاب اسلامی، روند شتابان تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تداوم یابد و دشمنان ملت و میهن عزیزمان روزبه‌روز مضمحل‌تر و مأیوس‌تر از خباثت و توطئه، رونده‌ی شتابان به سوی زباله‌دان تاریخ باشند.
سرهنگ پاسدار محمدرضا زارعی‌تبار
فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی
نهم دی ماه 1401

ارسال نظرات