یادداشت/

حماسه ۹ دی نشان داد مردم از عزم و اراده دینی برخوردار هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس، در یادداشتی آورده است: حماسه ۹ دی نشان داد مردم ایران ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده دینی استوار برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۴۷۹۶۹۵
|
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام محمود رجبی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس به مناسبت حماسه ۹ دی در یادداشتی برای این خبرگزاری آورده است:

روز ۹ دی  مردم براساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند بر خلاف تبلیغات فتنه‌گران، مردم ایران ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده دینی استوار برخوردارند.

 دشمنان انقلاب که همیشه سعی می‌کنند راهپیمائی‌های میلیونی را بگویند چند هزار نفر آمده‌اند - تحقیر کنند، کوچک کنند - اعتراف کردند و گفتند در طول این چهل سال، هیچ حرکت مردمی‌ای به این عظمت در ایران اتفاق نیفتاده است؛ این را نوشتند و گفتند. آن کسانی که سعی در کتمان حقائق درباره‌ جمهوری اسلامی دارند، این را گفتند. علت چیست؟ علت این است که مردم وقتی احساس می‌کنند دشمن در مقابل نظام اسلامی ایستاده است، می‌آیند توی میدان.

این حرکتِ ایمانی است،نهم دی ۸۸،  حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود.این حرکتِ قلبی است؛ این چیزی است که انگیزه‌ی خدائی در آن وجود دارد؛ دست قدرت خداست، دست اراده‌ الهی است؛ دل‌ها دست خداست. اراده‌ها مقهور اراده‌ پروردگار است. وقتی حرکت خدائی شد، برای خدا شد، اخلاص در کار بود، خدای متعال اینجور دفاع می‌کند. لذا میفرماید: «انّ اللَّه یدافع عن الّذین امنوا»این را دشمنان نظام اسلامی نمیفهمند، تا امروز هم نفهمیدند؛ لذا تحریم میکنند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار