خبرهای داغ:
امام جمعه مهدی‌شهر:

ملت ما پشتیبان رهبری و انقلاب است

حجت الاسلام محمد بارانی گفت: دشمنان فراموش کرده‌اند که ملت ما همواره پشتیبان رهبری و انقلاب شان هستند.
کد خبر: ۹۴۷۹۸۴۲
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حجت الاسلام محمد بارانی در نمازجمعه این هفته مهدی‌شهر به میزبانی مصلای این شهر ضمن بیان اینکه جنس فتنه ۸۸ با فتنه‌ای که در ماه‌های اخیر رخ داده یکی است، تاکید کرد: یک انقلاب مخملی توسط دشمنان در این دو فتنه طراحی شده بود.

وی با بیان اینکه اندیشکده‌های بسیار قوی در آمریکا با حضور دانشمندان روانشناسی، سیاسی، جامعه شناسی و.. نسخه براندازی کشورها را طراحی می‌کنند، ابراز کرد: این نسخه در فتنه ۸۸ و فتنه اخیر، موارد بسیار مشترکی دارد که یکی از آنها استفاده از عنصر دروغ است.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه فتنه کنونی و ۸۸ در جنگ شناختی دشمنان قرار داشت، تاکید کرد: دشمنان سعی دارند در این فتنه‌ها با دروغ به جنگ شناختی بپردازند لذا موضوع تقلب در انتخابات در سال ۸۸ مطرح شد و این طرحی بود که دشمنان در برخی کشورها مانند اوکراین آن را اجرا و حتی به موفقیت هم دست یافته بودند.

بارانی با بیان اینکه تنها چیزی که دشمنان فراموش کرده‌اند این است که جنس مردم ما با مردم اوکراین و … تفاوت دارد، بیان کرد: هر دو فتنه ۸۸ و کنونی یک نکته مشترک دیگر نیز دارد و آن کشته سازی است در آن زمان هم بیان می‌شد که فلان دختر کشته می‌شد و مراسم ختم برای او گرفته می‌شد و در همین فتنه نیز چنین شرایطی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه سومین رکن مشترک بین فتنه ۸۸ و امروز توهین به مقدسات است، تاکید داشت: در فتنه اخیر قرآن و عکس امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی را آتش زدند و در فتنه ۸۸ پرچم عزاداری عاشورای امام حسین (ع) را مورد توهین قرار دادند که نشان می‌دهد مقدسات مورد هجمه دشمنان است.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه چهارمین ویژگی این است که بعد از هر فتنه فشارها و تحریم‌های دشمنان مضاعف شد، گفت: این نکته بسیار عبرت آمیز است به خصوص برای کسانی که فکر می‌کنند دشمنان به فکرشان هستند در حالی که بعد از هر فتنه‌ای گرانی‌ها و فشار بیشتر می‌شود لذا هم در سال ۸۸ این اتفاق رخ داد و هم در ایام اخیر شاهد هستیم که رفتار مشابهی رقم خورد.
بارانی با بیان اینکه نقش رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی نخستین رکن خنثی سازی فتنه‌ها هم در ۸۸ و هم در فتنه کنونی است، ابراز کرد: مردم به همین دلیل است که در روز ۹ دی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند و امروز نیز مردم ما همچنان در صحنه‌ها حضور دارند تا نشان دهند که پشتیبان انقلاب و رهبری هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها