بخشدار بزمان:

نهم دی ماه 1388، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود

فرح منش گفت: جهاد تبیین، میدان و صحنه عمل مدارس است، و بایستی اساتید مدارس به عنوان مرجع در مسیر جهاد تبیین در تربیون‌های مختلف به تبیین ابعاد دستاورد‌های انقلاب وپیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی اشاره کنند.
کد خبر: ۹۴۸۰۱۱۸
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت، نشست روشنگری و جهاد تببین با موضوع مباحث روز سیاسی کشور با حضور بخشدار،فرمانده انتظامی، شهردار و بسیجیان حوزه مقاومت ام ابیها خواهران در مدرسه نرجس خاتون منطقه بزمان شهرستان ایرانشهر برگزار شد


 محمد فرح منش، بخشدار منطقه بزمان ضمن خیر مقدم خدمت مدعوین و گرامیداشت دهه بصیرت گفت: بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر از حسین برید همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت.

وی افزود: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

فرح منش ادامه داد: روز نهم دی روزی است، که مردم ایران با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می دارند و در نهایت روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام(ره) را که فرمودند، پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد.

بخشدار بزمان تصریح کرد: ملت ایران ملت فهیم و باغیرت هستند وبه خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند. نهم دی ماه 1388، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.

این مسئول ضمن تاکید اهمیت جهاد تبیین در محیط مدارس گفت: جهاد تبیین، میدان و صحنه عمل مدارس است، و بایستی اساتید مدارس به عنوان مرجع در مسیر جهاد تبیین در تربیون‌های مختلف به تبیین ابعاد دستاورد‌های انقلاب وپیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی اشاره کنند.

فرح منش در ادامه به سخنان اخیر رهبر انقلاب اسلامی در خصوص پیشرفت کشور ایران در تمامی حوزه های علمی و پژوهشی اشاره کرد و گفت: انچه که دیده میشود، اکثریت جوانان و دانشجویان کشور از این دستاوردها اطلاع کافی ندارند که دشمن از پیشرفت های روز افزون در کشور ایران اسلامی هراس دارد.

بخشدار بزمان در پایان سخنان خود به جریان اغتشاشات اخیر در کشور که از سوی دشمن طراحی میشود اشاره کرد و گفت: آنچه که امروز شاهد هستیم دشمنان با هدف گرفتن ایران از طریق جنگ های ترکیبی می خواهند مانع پیشرفت ایران شوند، و جوانان کشور تصویری از فضای واقعی داخل در ابعاد مختلف را ندارند و بسیجیان باید مدلی را ارائه دهد که مسائل واقعی را در بین جوانان و نسل امروز تبیین و تشریح کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار