خبرهای داغ:

15 بسته معیشتی به همت نوجوانان بسیجی سرخه ای توزیع شد

همزمان با شهادت سردار دلها شهید سلیمانی 15 بسته حمایتی با هدف کارگشایی از خانواده های نیازمند به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۸۰۲۲۹
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی 15 بسته معیشتی جهت کمک به محرومین به همت کارگروه جهادی شهید احسانی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه تهیه و توزیع شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند در محله و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید سلیمانی 15 بسته معیتشتی با یاری خیرین و جهادگران بسیجی پایگاه تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

او افزود: این بسته ها شامل اقلام و مایحتاج اولیه زندگی (نان، مرغ، روغن، ماکارونی و سویا) بوده و با حفظ شان و منزلت خانواده ها توسط نوجوانان بسیجی به آن ها اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بیان داشت: همچنین به همین مناسبت مستند فاطمیه در کلیسا، مستندی جالب از محققان مسیحی در خصوص حضرت زهرا (س) و جایگاه حضرت در مسیحیت برای نوجوانان پایگاه با استقبال نوجوانان پخش شد.

امامی اضافه کرد: حضور بسیجیان حلقه شهید ایمانی نسب پایگاه امام حسین (ع) در کنار مزار خادم الشهدا عباسعلی کلامی و عرض ارادت به خادم الشهید و برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی با حضور پرشور بسیجیان از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او گفت: در راستای برنامه های اجرایی در پایگاه حلقه‌ شهید‌ ایمانی نسب با موضوع فرازی از خاطرات حاج قاسم و نکات اخلاقی با محوریت «مکتب حاج قاسم» تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار