خبرهای داغ:
سردار معروفی در جلسه هم‌اندیشی رسانه‌ای:

باید «روایت سریع اخبار» را به گوش مردم برسانیم/نیازمند کارگروه اندیشه‌ورز رسانه‌ای هستیم

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: بهتر است ما روایت سریع اخبار را به گوش مردم برسانیم تا از تشتت آراء که دشمن در جهت‌دادن به آن تلاش می‌کند، جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۴۸۰۲۳۶
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

روایتگر اول اخبار باشیم تا دشمن فرصت جهت دادن به اخبار را نداشته باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در جلسه هم‌اندیشی برای تشکیل جبهه بین‌المللی مقاومت رسانه‌ای با محوریت شهید سلیمانی که صبح امروز در مجتمع فرهنگی ولی‌عصر(عج) بسیج برگزار شد، اظهار کرد: جهت‌آفرینی، جلوگیری از تحریف، همراه‌سازی افکار عمومی و مطالبه‌گری، از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید با نگاه رسانه به خوبی دیده شود. بهتر است ما روایت سریع اخبار را به گوش مردم برسانیم تا از تشتت آراء که دشمن در جهت‌دادن به آن تلاش می‌کند، جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه نیازمند کارگروه اندیشه‌ورز رسانه‌ای هستیم، افزود: کارگروه اندیشه‌ورز باید به مثابه تیروکمان باشد تا بتواند با بهره‌گیری از نیروهای با تجربه، متعهد، جوان و خلاق، جریان‌سازی رسانه‌ای را به خوبی هدایت کند.

سردار معروفی تاکید کرد: این امر به منزله این نیست که دغدغه‌ها یا مطالبات مردمی دیده نشود و بگوییم که مشکلات اقتصادی نداریم. ما مشکل معیشتی داریم و معتقدیم با روحیه جهادی، مشکلات حل خواهد شد. دشمن تلاش دارد ما را به موضوعاتی سرگرم کند تا در جامعه، شکنندگی ایجاد شود.

وی ببا بیان اینکه دشمن می‌خواهد قاعده موجود را بر هم بزند، ادامه داد: دشمن با برهم زدن قاعده، در تلاش است تا مانع پیشرفت کشور قوی ایران شود. اما ملت ایران هوشمند است و به درستی توطئه دشمن را می‌بیند.

سردار معروفی در ادامه به تبیین خصوصیات شهید قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: گذشت از گناه، طهارت جسم و روح، گذشت از مال، گذشت از عزیزان، ایمان حقیقی و عملی، توکل به خداوند و عشق اهل بیت(ع) از مهم‌ترین ویژگی‌های حاج‌قاسم است که او را در جهان اسلام متمایز کرده است.

ت-۵۳۷۹

انتهای  پیام/

ارسال نظرات