خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت دهه بصیرت در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد

به مناسبت دهه بصیرت و شهادت سردار رشید اسلام شهید سلیمانی برنامه های پیاده روی و عزاداری به همت پایگاه های مقاومت بسیج در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۰۲۴۶
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای پیروی از سیره اهل بیت (ع) امام جماعت و بسیجیان پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) و نمازگزاران مسجد جمعه در منزل بسیجی حسین اسیری جهت عرض عیادت و دعا برای شفای همه بیماران و بیمار منظور حضور یافتند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی امام محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه های اجرایی در محله در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم بزرگداشت دهه بصیرت و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین محمود نطنزی امام جمعه موقت شهرستان همراه با زیارت جامعه کبیره و روضه حضرت زهرا (س) با مداحی حسین جمال در مسجد جمعه با مشارکت بسیجیان پایگاه های مقاومت حضرت معصومه (س) و امام خامنه ای (مدظله) برگزار و در پایان از شرکت کنندگان به صرف شام پذیرایی شد.

او افزود: همزمان با 9 دی و بزرگداشت شکوه و عظمت آن روز شاهد حضور پرشور بسیجیان پایگاه ها در مصلی نماز جمعه در حسینیه شهدا سرخه بودیم.

امام محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت دهه بضیرت پیاده‌روی حلقه نوجوان شهید محمدرضا غلام و پیشکسوتان بسیجی و کلاس تمرین سرود برای بزرگداشت شهادت حاج قاسم توسط بسیجیان حلقه شهید محمدرضا غلام برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار