خبرهای داغ:
باحضور مسوولان استانی؛

۱۸۴ اثر، برگزیده نخستین مسابقه آزاد طراحی و دوخت پوشش اجتماع شدند

۱۸۴ اثر، برگزیده نخستین مسابقه آزاد طراحی و دوخت پوشش اجتماع شدند
باحضور مسوولان استانی، ۱۸۴ اثر، برگزیده نخستین مسابقه آزاد طراحی و دوخت پوشش اجتماع شدند.
کد خبر: ۹۴۸۰۲۶۹
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

قزوین_ به گزارش بسیج، آئین اختتامیه نخستین مسابقه آزاد "طراحی و دوخت پوشش اجتماع" با انتخاب ۱۸۴ اثر برگزیده از بین آثار دریافتی در محل سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمود عرب مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین، محمد حسین فائزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، سید محمود سیدی رئیس اتحادیه تولید کنندگان پوشاک، نمایندگان شرکت کاچیران غلامرضا مشایخی صدر و حسام زمانی، مسوول مسابقات استان، دبیر و داوران این مسابقات برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود عرب در این مراسم اظهار کرد: خداوند لباس را به عنوان یک نعمت طرح کرده و شکر این نعمت جز با حسن طراحی و حسن استفاده میسرنمی باشد و باید این نعمت زمینه ساز رشد شخصیت فردی و اجتماعی انسان باشد.

وی بیان کرد: طراحی و دوخت مبتنی بر مد و مهارت است و ترکیبی از مهارت و هنر می باشد و طراحان دوخت را افرادی منظم ، دقیق ، بااراده و دارای خلاقیت نوآورانه و مهارت مشاوره ای جهت جستجوی جزئیات و روحیه رقابتی عنوان کرد.

مدیر کل هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه فضای تعامل و همکاری دست اندرکاران و فعالان حوزه مد و لباس، ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده ها و طرح های اسلامی و ایرانی، فراهم سازی زمینه و فضا برای انتقال و تبادل دانش رسمی و بومی در حوزه مد و لباس، ایجاد فضای مناسب برای بهره مندی مخاطبان از فضا و توانمندیهای موجود در دانشگاه رشته صنعت پوشاک دانست.

در پایان این مراسم از دستگاه بافت رونمایی شد و از نفرات اول تا سوم با اهدا جوایز و لوح تجلیل قدردانی شد و به سه نفر بعدی لوح شایستگی اهدا گردید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار