بسیج جامعه پزشکی پیشتاز در ارائه خدمات در جهت بهبود آلام مردم سیستان وبلوچستان

کمیلی گفت: ارائه خدمات ویزیت رایگان، در نقاط مختلف استان در ایام الله دهه بصیرت به همت بسیج جامعه پزشکی با هدف کاهش آلام مردم در مناطق محروم سیستان و بلوچستان تداوم دارد .
کد خبر: ۹۴۸۰۳۰۲
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

فاطمه کمیلی، مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن گرامیداشت؛ ایام دهه بصیرت و ۹دی و همچنین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و نیز قیام ۱۹ دی گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، همانند همه مناسبتهای سال ، برنامه‌های متعددی را برای بزرگداشت دهه بصیرت نیز تدارک دیده است .

وی در ادامه افزود: به همین منظور ۲تیم عمومی جهت ویزیت زائرین پاکستانی در زائرسرا امام رضا(ع) اعزام که به تبع آن ۳۵ بیمار غیر ایرانی از خدمات ویزیت رایگان بهره مند شد.

کمیلی ویزیت رایگان تخصصی  25  بیمار در کلنیک بیمارستان امام خمینی( ره) خاش بمناسبت ۹ دی توسط دکتر فرانک رزاقی متخصص زنان و زایمان و همچنین ویزیت ۳۰ بیمار توسط دکتر سینا الهی متخصص اطفال و ۵۰ بیمار توسط دکتر محمد رخشانی متخصص عفونی ونیز ۱۰ بیمار توسط دکتر محمدرضا شهرکی متخصص جراحی عمومی و همچنین ویزیت ۳۰بیمار به همت متخصصین زنان و ۲۰ بیمار توسط متخصصین اطفال و ۱۵ بیمار توسط متخصصین ارولوژی را از فعالیتهای خاص و اقدامات مهم بسیج جامعه پزشکی در این ایام دانست که در حوزه شهر به انجام رسیده است.

مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان خاطر نشان کرد: تلاش بسیج جامعه پزشکی استان در جهت ارتقاء سطح سلامت و ارائه خدمات پرشکی به محرومین و کم کردن آلام آنها و عمل به آن از اهداف والا و مقدس بسیج جامعه پزشکی در خدمات رسانی بهینه به هم نوعان است.

ارسال نظرات