یادواره سردار شهید سلیمانی و شهدای امنیت در سراوان برگزار شد

سراوان/ یادواره شهید سلیمانی و شهدای امنیت در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۰۳۰۵
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، یادواره سردار شهید سلیمانی و شهدا سراوان، با حضور خانواده مغزز شهدا بالاخص خانواده شهید مجیدی، براتی، خادم و بقیه شهدا شهرستان سراوان و امام جمعه معزز شهرستان، فرماندار، فرمانده‌هان نظامی و انتظامی و روئسای ادارات و بسیجیان شهرستان شهرستان سراوان برگزار شد .

حجت الاسلام ولمسلمین مجتبی بامری، امام جمعه شهرستان سراوان در این مراسم گفت: یاد شهدا و نشستن در این مجالس، مایه هشدار و تنبّه است، به ویژه مایه هشدار و تنبّه برای کسانی که منصب، موقعیت و پست دارند، فرقی نمی کند که چقدر آن پست بالا یا پایین باشد.

وی افزود: شهید مجاهد فی سبیل الله است، شهید در راه خدا جهاد کرده و جهاد از ارکان ایمان است.

علیرضا کیخا، مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی انسان وارسته و زاهد پیشه ای بود که هیچ گاه به دنبال پست و مقام های دنیوی نبود و اگرچه می توانست با استفاده از موقعیت و جایگاه خود امکانات رفاهی فراوانی را برای خود و خانواده اش فراهم کند، اما ساده زیستی و نزدیک بودن به عامه مردم را برگزید.

وی افزود: سردار سلیمانی، انسانی از دنیا بریده و آخرت گرا بود، حضور پیوسته و مداوم او در میدان جهاد و شهادت حاکی از این است که وی از دنیا دل کنده بود و تعلقی به دنیا و آنچه در آن وجود دارد، نداشت و خود را برای حضور در محضر پروردگار از طریق شهادت آماده کرده بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار