امام جمعه شهرستان نیکشهر:

تنها مکتبی که امروز مایه امید مستضعفان جهان شده شهادت است

حجت الاسلام یعقوبی گفت: در مکتب شهید سلیمانی نکته ها و ویژگی هایی همچون معرفت و بصیرت، معنویت، شجاعت و مهارت وجود داشت که هر کدام از این ها گفته های زیادی برای ما دارند.
کد خبر: ۹۴۸۰۳۲۵
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، بمناسبت فرارسیدن دهه بصیرت و همچنین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهیدمیرحسینی برنامه محوری با حضور امام جمعه شهرستان نیکشهر، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان و جمعی از مردم، بسیجیان ، کارکنان و مسئولین شهرستان نیکشهر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیکشهربرگزارشد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی یعقوبی،  امام جمعه شهرستان نیکشهر در این مراسم گفت: ما در مسیر رسیدن به قله ممکن است از گذرگاههای سخت و هولناک زیادی عبور کنیم و ممکن است ازپلهای لرزان و خطرناک عبور کنیم و همچنین ممکن است از مسیرهای سخت و لغزنده عبور کنیم تا به قله برسیم و وقتی به قله میرسیم سختی ها را فراموش میکنیم و مسرور از این پیروزی سرود فتح قله را سر میدهیم.

وی افزود: آدمها برای رسیدن به قله سعادت، مسیرهای مختلفی را در پیش می گیرند؛ بعضی مسیرها کوتاه است، بعضی ها بلند و طولانی؛ شهادت تنها مکتبی است که امروز مایه امید مستضعفان جهان شده است.

امام جمعه نیکشهر با تاکید بر این مطلب که حضرت آقا از شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب یاد کردند، بیان داشت: شهید سلیمانی که امروز زنده تر از خود او، نام و یاد اوست، آن زمانی که حضور فیزیکی داشتند شاید همه ما او را نمی‌شناختیم اما امروز نام شهید سلیمانی و آوازه شهید سلیمانی فراگیر شده است، در مکتب شهید سلیمانی نکته ها و ویژگی هایی همچون معرفت و بصیرت، معنویت، شجاعت و مهارت وجود داشت که هر کدام از این ها گفته های زیادی برای ما دارند.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر نیز در این مراسم گفت: مردم باحضور خودجوش خودشان در روز نهم دی به جهانیان ثابت و اعلام کردند که پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی با اشاره به این مطلب که اگردر طول این ۴۳ سال ولایت فقیه نبود، توطئه های مختلفی که عربستان و امارات و آمریکا و رژیم صهیونیستی بر علیه ایران برنامه‌ریزی کرده بودند در این اغتشاشات به صورت گسترده آمدند ولی نتوانستند کاری را از پیش ببرند. افزود: این مردم پشتیبان ولایت فقیه هستند، حاج قاسم زنده بودنش دشمنان را می ترساند و اما، در کشور امروز هزاران شهید سلیمانی داریم پس ما باید تلاش کنیم ویژگی های شهید سلیمانی را در خودمان ایجاد کنیم.

سرهنگ نکوئی درادامه بیان داشت: نبوغ نظامی، روحیه سلحشوری و جنگندگی، روحیه شهادت‌طلبی، اخلاص، ارادت و تمسک به اهل بیت داشتن و ولایتمداری شهید سلیمانی از ویژگی‌های بارز این شهید است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار