سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خبر داد؛

دستگیری سارقان مسلح منزل در زاهدان

خدارحم فروغی از دستگیری دو سارق مسلح منزل و کشف یک قبضه سلاح وینچستر به همراه یک تیغه خشاب و تعداد ۸ فشنگ مربوطه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۰۳۲۸
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، خدارحم فروغی، سرپرست فرمانده انتظامی زاهدان بیان کرد: در شامگاه گذشته ماموران کلانتری ۱۹ زاهدان حین گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه به حضور مشکوک دو نفر موتورسیکلت سوار در داخل یکی از کوچه های شهری مشکوک می شوند.

وی با اشاره به مراقبت های ویژه و نامحسوس ماموران انتظامی در این راستا افزود: دو مجرم مسلح که ظاهر خود را با شال محلی پوشیده بودند در یک فرصت مناسب از دیوار منزلی که از قبل شناسایی کرده بودند وارد خانه شدند.

سرپرست فرمانده انتظامی زاهدان از اقدام به موقع و موثر ماموران انتظامی در این خصوص اشاره کرد و ادامه داد: در تعقیب و مراقبت های صورت گرفته و انجام ترفندهای پلیسی، دو سارق پس از طی مسافتی طولانی دستگیر و یک قبضه سلاح وینچستر به همراه یک تیغه خشاب و تعداد ۸ فشنگ مربوطه کشف شد.

وی با بیان اینکه یکی از این سارقان از زندانیان رای باز بوده و دارای سوابقه سرقت مسلحانه در پرونده خود بوده است، خاطرنشان کرد: پرونده تکمیلی به همراه مجرمان دستگیر شده به مرجع قضایی ارسال شد.

ارسال نظرات