نشست تعاملی «دهه مقاومت» با محوریت رسانه‌ها در سپاه فتح برگزار شد

نشست تعاملی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه ویژه گرامیداشت دهه مقاومت و سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۰۳۴۶
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار مهدی حیدری، مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست تعاملی با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه مقاومت در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س ) سپاه فتح برگزار شد، گفت: دشمن جنگ ترکیبی را علیه کشور آغاز کرده است و بر مبنای آن اقدام می‌کند.

حیدری با بیان اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم کشور هستند، اظهار کرد: یکی از محورهای جنگ ترکیبی دشمن استفاده از ظرفیت فضای مجازی ،شبکه های ماهواره ای و رسانه‌ای است.

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نقش رسانه‌ها در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن محسوس بوده و خنثی سازی سناریوهای دشمنان مورد تاکید است.

حیدری با اشاره به نشست‌های تعاملی با رسانه‌ها، عنوان کرد: چندین محور برنامه و نشست تعاملی با اصحاب رسانه تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین برگزاری مسابقات ورزشی، میدان تیر و برنامه های دیگر برگزار خواهد شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح در خصوص جهاد تبیین و ویژگی های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مطالبی را مطرح کردند.

همچنین در این نشست برنامه محفل انس با قرآن برگزار و مجتبی معینی قاری برتر هم استانی با نوای ملکوتی خود اصحاب رسانه را به فیض رساند.

نشست تعاملی «دهه مقاومت» با محوریت رسانه‌ها در سپاه فتح برگزار شد

نشست تعاملی «دهه مقاومت» با محوریت رسانه‌ها در سپاه فتح برگزار شد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار