خبرهای داغ:

14 بسته معیشتی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) از تهیه و توزیع 14 بسته معیشتی به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت و سالگرد شهید سلیمانی در راستای مسجدمحوری در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۰۴۹۴
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی در حلقه شهید حسین صفا و شهید علیرضا کلامی با مشارکت حلقه شهید اسماعیل جمال پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه در کانون الهادی برگزار شد.

خاتون ابراهیمی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و مقاومت با قرائت قرآن توسط یکی از نوجوانان بسیجی، سخنرانی یکی از اعضای حلقه شهید حسین صفا و شهید علیرضا کلامی، مداحی یکی از بسیجیان، بیان سبک زندگی فاطمی و پذیرایی از شرکت کنندگان در برنامه از بخش مختلف این مراسم بود.

او افزود: همچنین به همت این پایگاه مقاومت مراسم سخنرانی و نشست بصیرتی ویژه پیشکسوتان بسیجی با حضور بینایی از خواهران بسیجی و معلم قرآنی با موضوع سبک زندگی فاطمی و لایت مداری و دشمن شناسی در مسجد امام هادی (ع) سرخه برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) ادامه داد: با هدف بزرگداشت سومین سالگرد دلها شهید سلیمانی ۱۴ بسته معیشتی به همت کارگروه جهادی با خیرین به ۱۴ خانواده نیازمند در محله اهدا شد.

ابراهیمی بیان داشت: همچنین جلسه شورا پایگاه با هدف برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری مراسم ولادت دخت نبی حضرت فاطمه (س) و روز زن تشکیل و اعضا نظرات خود را مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار