خبرهای داغ:

جلسه هماهنگی برنامه های دهه بصیرت در پایگاه های سرخه برگزار شد

به مناسبت شهادت سردار سلیمانی جلسه برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم گرامیداشت دهه بصریت و شهادت سردار در پایگاه روستایی سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۰۵۰۹
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت دهه بصیرت جلسه اعضای شورا پایگاه مقاومت بسیج برادران ولی عصر (عج) روستا اروانه در سرخه در جهت برنامه‌ریزی دهه بصیرت و برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت شهید قاسم سلیمانی برگزار و اعضا پیشنهادات و نظرات خود را در جهت اجرای برنامه ها عنوان و در پایان تصمیماتی اتخاذ شد.

همچنین جلسه مشترک بسیجیان این پایگاه مقاومت و رئیس شورای اسلامی و دهیار روستا جهت برگزاری گشت های محل محور و رضویون و مسائل امنیتی روستا با هدف برقراری آرامش و امنیت در روستا در فصل زمستان تشکیل شد.

گفتنی است مراسم گرامیداشت دهه بصیرت همراه با نشست بصیرتی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه به همت پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستا لاسجرد در پایگاه بسیج (تکیه حضرت زهرا) روستا برگزار شد.

برگزاری گشت اطلاعاتی و عملیاتی محله محور رضویون توسط بسیجیان این پایگاه مقاومت با هدف برقراری نظم در روستا از ساعت ۲۴ الی ۲ بامداد از دیگر برنامه های اجرایی به همت بسیجیان این پایگاه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها