خبرهای داغ:

نشست روشنگری و تبیینی در روستا عبدالله آباد سرخه برگزار شد

به مناسبت دهه بصیرت نشست روشنگری و تبیینی با حضور مسوول تعلیم تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۰۵۱۷
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت نشست روشنگری و تبیینی با حضورت حجت الاسلام و المسلمین مسعود موسویان مسوول تعلیم تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد در سرخه برگزار شد.

اکبر رهایی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با دهه بصیرت نشست روشنگری با حضور بسیجیان و نمازگزاران در روستا برگزار و به بیان مسائل و مشکلات روز اعم از توطئه های اخیر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و اهمیت و جایگاه حجاب و عفاف پرداخته شد.

او افزود: همچنین جلسه ماهانه اعضای شورای پایگاه صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد پیرامون هماهنگی های مناسبت های پیشه رو و فعالیت کارگروه های مربوطه تشکیل شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) اضافه کرد: در راستای اجرای برنامه دیدار سلیمانی ها اعضای این پایگاه با حسن رهایی از پیرغلامان و ریش سفیدان روستا دیدار و او خاطرت خود را عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها