همزمان با دهه مقاومت برگزار شد؛

اختتامیه جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در اردل

همزمان با دهه مقاومت، اختتامیه جشنواره حضرت علی اکبر علیه السلام در حسینیه حاج قاسم سلیمانی سپاه ناحیه اردل برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۰۷۰۹
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این دیدار سید عقیل موسوی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل گفت: سردار سلیمانی سراپا سرباز وطن بود. تاسی از این سردار بزرگوار وظیفه هر کسی است که میخواهد  خود و وطن خود را بسازد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل افزود: هر انسانی هدفی را دنبال می کند و حفظ وطن و جمهوری اسلامی هدفی است که اگر در آن پای بگذاریم راه درست  و حبل المتین را برگزیدیم.

وی ادامه داد: جشنواره حضرت علی اکبر (علیه السلام )به منظور شناسایی، معرفی الگوها و تجلیل از سربازان برتـر با هدف زمینـه‌سازی بـرای توسعه ارزشهای متعالی و روحیـه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگو سازی منـاسب، شناسـایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده سربازان وطن برگزار می شود .

در این برنامه ضمن گرامیداشت زحمات کلیه سربازان، الگو های برتر سربازی در سپاه ناحیه شهرستان اردل تقدیر و جوایزی به آنان اهدا شد.

ارسال نظرات