استاندار یزد:

همکاری با فعالان اقتصادی استان از وظایف مدیران است/بهترین فعالان اقتصادی کشور متعلق به استان یزد هست

فاطمی، استاندار یزد گفت: تمام مدیران دستگاه های دولتی استان موظف هستند نهایت تعامل و همکاری را با فعالان اقتصادی استان داشته و مشکلات آنها را برطرف کنند.
کد خبر: ۹۴۸۰۹۸۱
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان صمت استان یزد با بیان اینکه گردش و تغییر مدیران یک اصل اثبات شده مدیریتی است اظهار کرد: جایگزین آقای علمدار که نزدیک به ۸ سال در این مسئولیت تلاش کردند، یک فرد دانشگاهی است و سال‌ها دارای سابقه فعالیت در امور صنعت و معدن استان است و دارای سابقه فعالیت در حوزه سرمایه گذاری هست و فردی به شدت پیگیر است که ان شاالله با رویکرد تحولی که استان در حال پیگیری است امور صنعت و معدن را پیگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد:در دوران جدید مدیران سازمان صمت باید چند اصل را با جدیت پیگیری کنند که اولین آن استفاده از ظرفیت‌های دانش بنیان در صنعت است که این موضوع باید با جدیت پیگیری شود و به طور خاص دانش بنیانی شدن صنایع بزرگ استان است و دیگر موضوع مهم در صنعت استان، لحاظ کردن مسائل زیست محیطی است که این موضوع نیز چالش‌هایی را برای استان ایجاد کرده است.

استاندار یزد با اشاره به اینکه با دانش بنیان شدن صنایع به طور قطع این مشکل برطرف خواهد شد اظهار کرد: موضوع بعدی که در صنعت باید پیگیری شود سهیم شدن مردم در صنایع و معادن است که متاسفانه در حال حاضر در این زمینه شکافی مشاهده می‌شود که باید این موضوع برطرف شود.

فاطمی با اشاره به اینکه با سهیم کردن مردم در صنایع و معادن می‌توان به جای متکی بود به بانک به سمت مردم تغییر کرد تصریح کرد: تعامل با بخش خصوصی و فعالان این بخش باید مد نظر مدیران سازمان صمت استان یزد قرار گیرد و من به شخصه اذعان دارم که بهترین فعالان اقتصادی کشور متعلق به استان یزد هست و در همین زمینه باید تمام مدیران استان نهایت همکاری را با رئیس سازمان صمت در زمینه تعامل و حل مشکلات فعالان اقتصادی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان یزد ابراز کرد: در این دیدار نشستی با حضور فعالان اقتصادی و شرکت‌های مادر تخصصی در یزد با حضور شخص رئیس جمهور برگزار که در این نشست می‌توان بسیاری از مسائل استان را مطرح کرد.

استاندار یزد به دیدار مردمی رئیس جمهور نیز اشاره و اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در میدان امیرچقماق به طور حتم کمک می‌کند به طرح درخواست‌ها و مطالبات مردم که باید در این زمینه تلاش کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار