خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گلستان:

باید راه روش و سیره شهداء را در زندگی خود پیاده کنیم/وصیت نامه سردار سلیمانی کتاب سبک زندگی است

حجت‌الاسلام موسوی گفت: وصیت نامه سردار سلیمانی کتاب سبک زندگی است.ما باید حریمی برای عقاید و اعتقادات خود داشته باشیم با حضور در مسجد محافل انس با قرآن یادواره شهدا مرزهای اعتقادی خود را تقویت کنیم.
کد خبر: ۹۴۸۱۰۳۳
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹

باید راه روش و سیره شهداء را در زندگی خود پیاده کنیم/وصیت نامه سردار سلیمانی کتاب سبک زندگی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گلستان و از همرزمان سردار سلیمانی در سپاه قدس ضمن گرامیداشت قهرمان مبارزه با استکبار و تروریسم جهانی حاج قاسم سلیمانی گفت: در عصر امروز شبهات فراوانی برای از بین بردن و سست نمودن ایمان وجود دارد؛سعادت یک جامعه نیازمند داشتن یک برنامه جامع و تقویت ایمان است.ایمان همانند چراغ است و خداوند چراغ ایمان را در دل ما قرار داده و ما باید این نور را در دل خود روشن نگه‌داریم .

 وی افزد: ایمان از ستون های مختلفی شکل گرفت؛اولین پایه و ستون در ایمان ایستادگی و صبر فردی است اگر صفت صبر را در خود پرورش دهیم تمام فضیلت ها در ما شکل می گیرد. صبری که شهداء داشتند صبری که سردار سلیمانی داشت و مزدش را با شهادت در راه خدا کسب کرد. دومین ستون ایمان؛صبر و ایستادگی عمومی و جامعه است. عده ای محدود با حمایت دولت های استعمارگر درون کشور نا امنی و اغتشاش بوجود آوردند و آرامش مردم را بهم زدند که باصبر و تدبیر نیروهای مسلح توطئه دشمنان نقش برآب شد.

وی در ادامه سومین ستون ایمان را مراقبت از مرزهای فکری و اعتقادی دانست و افزود: دشمن از طریق رسانه و فضای مجازی افکار و عقاید زنان و کودکان ما را هدف قرار داده و ما باید برای تقابل با آن مرزهای فکری، اعتقادی و اخلاقی را بشناسیم، باید راه روش و سیره شهداء را در زندگی خود پیاده سازی کنیم. 

موسوی اظهار داشت: وصیت نامه سردار سلیمانی کتاب سبک زندگی است.ما باید حریمی برای عقاید و اعتقادات خود داشته باشیم با حضور در مسجد محافل انس با قرآن یادواره شهدا مرزهای اعتقادی خود را تقویت کنیم. 

وی از تقوا و پرهیزکار به عنوان چهارمین ستون ایمان نام برد و تصریح کرد: هر چیز ی را وارد زندگی خود نکنیم ؛ هرجا حرامی رخ می دهد از آن دوری کنیم ؛ از جلسات و محافل گناه دوری کنیم تا عاقبت بخیر شویم. 

حجت الاسلام موسوی در انتها افزود :همه دستگاه ها و نهادها می بایست در جهت گسترش امربه معروف و نهی از منکر قدم پیش گذاشته تا توطئه دشمنان نقش برآب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها