خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

دشمن در ادامه مسیر با تفکر حاج قاسم شکست خواهد خورد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: همه‌ ما امروز به حاج قاسم سلیمانی مدیون هستیم و دشمن در ادامه این مسیر با تفکر حاج قاسم شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۹۴۸۱۰۴۷
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در نشست بصیرتی کارکنان سپاه ناحیه نهاوند ضمن عرض تسلیت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: نام حاج قاسم به طور قطع در آسمان‌ها آشنا‌تر و روشن‌تر از زمین است و تنها دلیل آن معنویت حاج قاسم است، اتصال و اخلاص حاج قاسم است.

وی افزود: هدف اصلی این است که سیره حاج قاسم و سبک زندگی حاج قاسم در ما جاری و منتقل شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه دشمن برای خانواده پاسداران و بسیجیان برنامه‌ریزی کرده است، گفت: رکن رکین سپاه مقدس، معنویت است و شخصی که مقابل کج اندیشی دینی بایستد و شهید شود اجرش هم چنان شهدا است.

وی افزود: آمریکا تمام راه‌هایی را که می‌توانست به کشور ما ضربه بزند امتحان کرد، بهترین کارشناسان جنگ روانی در جهان را دور خود جمع کرد و نقشه‌های قوی را طراحی کرد که در اجرای این نقشه‌ها در ایران همیشه سرش به سنگ می‌خورد و شکست می‌خورد .

نجاری گفت: همه‌ ما امروز به حاج قاسم سلیمانی مدیون هستیم و دشمن در ادامه این مسیر با تفکر حاج قاسم شکست خواهد خورد، داعش یک بمب آمریکایی سعودی بود که توسط حاج قاسم نابود شد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: دشمن قصد دارد از طریق تفرقه افکنی بین قومیت‌ها و مذاهب، بین ما دشمنی و درگیری ایجاد کند و از این طریق کشور را نا امن کند اما مردم بصیر ایران همیشه دشمن را ناامید می‌کنند و بیشتر از گذشته پشت رهبری خود هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: دشمنانی که داریم «الد الخصام» هستند و حتی با تحریم داروها به طفل بیمار رحم نمی‌کنند و به هیچ چیز دیگری اهمیت نمی‌دهند و نتیجه آن گمراه کردن عده‌ای قلیل است که باعث می‌شود تحت تاثیر قرار بگیرند و در خیابان حاضر شوند و مامور نیروی انتظامی را آتش بزنند یا پرچم کشورشان را آتش بزنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در این اتفاقات اخیر چند هدف دارد که با ایجاد نا امنی آسیبی جدی به اقتصاد مملکت بزند، ادامه داد:  آشوب یعنی عدم پیشرفت کشور، یعنی توجه به حواشی و غفلت از مسئله اصلی که مقام معظم رهبری فرمودند مسئله اصلی اقتصاد است، مبادا دشمن با کارهای حاشیه‌ای از مسئله اصلی غافل کند و سپاه مقدس نیز پیرو حضرت آقا با زدن پایگاه‌های دشمن در عراق نشان داد که ما از دشمن اصلی غافل نیستیم.

نجاری تصریح کرد: چون انقلاب زنده است و سپاه دارد دشمن دارد، اگر ما ضعیف بودیم دشمن با ما کاری نداشت، ما زنده‌ایم که با عشق به قرآن و اسلام و اهل بیت(ع) مقابل دشمن تا آخرین قطره خونمان بایستیم.

وی با بیان اینکه اگر مسائل مادی مقدم بر سربازی باشد ما موفق نخواهیم شد، گفت: باید یک نگاه به زندگی و سیره حاج قاسم بندازیم این سربازی باید قرین عشق به الله باشد، هیچ کدام از اهل بیت(ع) راحت در این دنیا زندگی نکرده‌اند و ما نیز باید خود را برای مشکلات آماده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات