فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران:

یگان‌های بسیج در ۲ هزار نقطه استان تهران مستقر است

رزمایش امنیت پایدار به منظور پشتیبانی از پایگاه های مقاومت بسیج استان تهران با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در شهرستان اسلامشهر اجرا شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۰۴۹
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴

رزمایش امنیت پایدار استان تهران به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور پشتیبانی از گردان ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان های استان تهران ظهر امروز در محل ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) اسلامشهر با حضور فرمانده سپاه استان تهران، فرماندهان نواحی مقاومت، امام جمعه، فرماندار و روسای ادارات و نهادهای اسلامشهر برگزار شد.

در این رزمایش اقلام و تجهیزات هشداردهنده ایمنی و مراقبتی برای برقراری ایست و بازرسی های محله محور و گلوگاه ها توسط پایگاه ها و نواحی مقاومت بسیج در سطح شهرستان های استان تهران،که توسط سپاه استان تهران تهیه شده به نمایندگان نواحی و پایگاه ها تحویل داده شد.

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در این رزمایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: یکی از ماموریت های محوله به بسیج، تامین امنیت در سطح محلات و اماکن مختلف است که در کنار اقدامات جهادی و فرهنگی توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت انجام می شود.

وی افزود: امروز همزمان با دهه مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی در راستای ارتقاء تجهیزات و امکانات پایگاه های بسیج برای برقراری امنیت شهرها، محله ها و گلوگاه های ورودی و خروجی استان تهران تجهیزاتی از قبیل موتورسیکلت، خودروهای ویژه گشت‌های رضویون و ثارالله و علائم و تجهیزات هشداردهنده، ایمنی و مراقبتی و ادوات مورد نیاز برای برقراری ایست و بازرسی های محله محور و گلوگاه ها تهیه شده که بین پایگاه‌های حوزه های مقاومت بسیج در سراسر استان تهران توزیع می شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به ضرورت و اهمیت تامین تجهیزات مورد نیاز برای پایگاه های بسیج بیان کرد: برای برقراری نظم و امنیت در جامعه دریادلان بسیجی در پایگاه های مقاومت بسیج به صورت محله محور و گلوگاه ها و نقاطی که می تواند مورد سوء استفاده دشمنان این نظام و انقلاب قرار گیرد، همیشه حضور داشته اند و کمک حال و یاور مجموعه عوامل نظامی و انتظامی شهرستان هستند.

ذوالقدر با قدردانی از اقشار مختلف مردم اسلامشهر در برقراری نظم و امنیت در این شهرستان گفت: امروز سپاس‌گزار اقشار مختلف مردم شهرستان اسلامشهر هستم و از جایگاه مسئولیتی که دارم دست تک تک مردم انقلابی این شهرستان را می بوسم که در کنار مسئولین دستگاه‌های مختلف همکاری و همراهی کرده و با بصیرت و آگاهی خود علیرغم داشتن مشکلات مختلف اقتصادی و معیشتی با دشمنان و معاندین این مملکت همراهی نکردند و اسلامشهر را به عنوان یکی از آرام ترین و امن ترین شهرستان های استان تهران در حوادث اخیر حفظ و نگهداری کردند.

وی یکی از مهمترین اهداف دشمنان را آسیب زدن به اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان برشمرد و تاکید کرد: دشمنان برای ضربه زدن و آسیب رساندن ایران اسلامی از هر حربه و توطئه ای استفاده می کنند و این بار با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی توانستند با نفوذ در جوانان ما، ذهن این عزیزان را تسخیر کرده و تعدادی از جوانان را به انحراف و بی‌راهه بکشانند و به وسیله آنها به جامعه آسیب برسانند.

فرمانده سپاه استان تهران با اشاره به ضرورت آموزش های لازم برای اقشار مختلف مردم به ویژه نیروهای جان بر کف بسیجی و ضابطین قضایی، خاطرنشان کرد: ما افتخار می کنیم که یگان‌های مختلف بسیج در بیش از ۲ هزار نقطه از استان، پایگاه و مقرهای بسیج مستقر شده و در کنار گشت های مختلف رضوی، اطلاعاتی با استفاده از تجهیزات فنی و تصویری در کنار وسایل موتوری و خودرویی در راه ارتقای نظم و امنیت در جامعه نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار