جانشین فرمانده سپاه سلمان:

شهید حاج قاسم سلیمانی خشم و محبتش هم برای رضا و قرب الهی بود

سردار آبسالان گفت: جایگاهی که امروز شهید حاج قاسم سلیمانی در آن قرار دارد ،ثمره اخلاص اوست .چرا که خداوند کاری را که تنها برای رضای اوباشد ،پاداشش را عظیم تر خواهد داد.
کد خبر: ۹۴۸۱۰۷۴
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم شب شعر آئینی با عنوان  "جان فدا " هم زمان با دهه مقاومت ،سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و سرلشکر شهید حاج قاسم میرحسینی در کانون شهید عالی زاهدان برگزار شد.

سردار پرویز آبسالان، جانشین فرمانده سپاه سلمان در این مراسم ،ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه مقاومت و سالروز شهادت سرلشکر شهید قاسم میرحسینی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مانند همه ی رزمندگان دوره دفاع مقدس هیچ گاه در برابر دشمنان سرخم نکرد و همواره در معرض حملات مستقیم دشمن و خط مقدم بود .

وی در ادامه با اشاره به خاطرات همرزمان و به نقل از یکی از همسنگران نزدیک حاج قاسم سلیمانی اذعان داشت: سردار دلها علاقه ای خاص به شهید قاسم میرحسینی داشت هر زمان، گرفتار مشکلی اساسی و لاینحل می شد، به شهید قاسم میرحسینی متوسل می شد و آن گرفتاری حل می شد و به گفته حاج قاسم، شهید میرحسینی به تنهایی یک لشکر بود .

سردار آبسلان با تاکید به منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله) در عدم تعریف و شناخت ماورایی شهید سلیمانی تصریح کرد: شهید باید به گونه ای، برای نسل جوان معرفی شود که هم نسل جوان آن را درک کنند و هم بدانند که دست یافتنی است .

جانشین فرمانده سپاه سلمان صداقت و اخلاص را دو ویژگی منحصر به فرد شهید سلیمانی ذکر کرد و افزود: آن شهیدبزرگوار صفتهای عالیه انسانی را در وجود خود نهادینه کرد و به تقرب الهی و سیر الی الله که هدف و مقصود از خلقت است دست پیدا کرد.

وی با بیان اینکه اگر انسان نتواند به هدف خلقت دست یابد دچار خسران خواهد شد، گفت: آن جایگاهی که امروز شهید حاج قاسم سلیمانی در آن قرار دارد، ثمره اخلاص اوست چرا که خداوند کاری را که تنها برای رضای اوباشد، پاداشش را عظیم تر خواهد داد.

سردار آبسالان با اشاره به این سخن شهیدرجایی " در قعر جهنم جایگاهی است که مخصوص ،نه و بله گفتن من است، چرا که قبول یا رد مطلبی در امور مملکتی در زندگی ۳۶ میلیون جمعیت(با توجه به جمعیت آن زمان) تاثیر گذار است." اظهار داشت: کسی که در این نظام مسئولیت می پذیرد باید پاسخ گو ۹۰ میلیون جمعیت باشد و در این نظام اسلامی همه باید پاسخ گو باشند .

جانشین فرمانده سپاه سلمان با اشاره به هدف وغایت مسیر شهداء اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی خشم و محبتش هم برای رضا وقرب الهی بود و چون همه اعمالش برای رضای خدا بود، خداوند هم در صحنه های سخت دفاع مقدس و دفاع از حرم و رویدادهای سخت دیگر حفظش کرد تا به دست وقیح ترین و شرورترین آدم ها به شهادت برسد و خداوند بنده با اخلاص خودرا اینگونه عزیز کرد .

ارسال نظرات