لزوم تسریع عملیات گازرسانی به مناطق مختلف سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پروژه‌های گازرسانی به شهرها و روستاهای استان با تلاش مضاعف و کار جهادی باید سرعت بگیرد تا مردم از این نعمت بزرگ الهی بهره مند شوند.
کد خبر: ۹۴۸۰۹۷۵
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، محمد کرمی امروز در نشست با مدیران شرکت گاز استان با تاکید بر اینکه رعایت اصول ایمنی یکی از مسائل اساسی در امر گازرسانی محسوب می‌شود، اظهار داشت: نظارت و کنترل دقیق به همراه سرعت در انجام عملیات از مولفه های مهم در اجرای پروژه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان است.

وی تصریح کرد: هیچ مانعی در جریان عملیات گازرسانی در استان نباید موجب کند شدن ادامه روند کار شود و در صورت وجود موانع احتمالی موارد به صورت صریح، شفاف و روشن منعکس تا به سرعت برطرف گردد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: در برخی مناطق استان، شهرداری ها از نظر درآمد و منابع اعتباری ضعیف هستند و ممکن است عملیات ترمیم و زیباسازی شهر به کندی پیش برود که این مورد علاوه بر چهره نامناسب شهر برای تردد مردم نیز مشکل به وجود می آورد. بنابراین؛ شرکت گاز از این شهرداری ها پشتیبانی و حمایت لازم را داشته باشد.

کرمی در ادامه با تاکید بر انتقال و انعکاس مشکلات و موانع به همکاری خوب مسئولان کشوری با این استان اشاره کرد و افزود: وزیر نفت نگاه ویژه‌ای به استان و تاکید بر انتقال مشکلات و موانع و مشکلات این حوزه به ویژه گازرسانی به وزارتخانه دارند.

وی ادامه داد: در پیگیری امور با هیچکس تعارف نداشته باشید؛ مجموعه وزارتخانه جهت پاسخگویی به استان ها مستقر هستند و بایستی بدون تعارف خواسته های استان را مطرح و مسائل را در سطح کلان کشوری پیگیری کنید تا سرعت انجام کارها بالا برود.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان گفت: بدترین آفت برای یک سازمان روزمره گی است؛ لذا بر همه ما مسئولان لازم است با حرکت جهادی و توکل بر خداوند وظیفه ای که بر عهده داریم به درستی و به موقع به سرانجام برسانیم تا پروژه ها مشمول گذر زمان و روزمرگی نشود.

ارسال نظرات