برگزاری شیفت ایثار با حضور 280 کارگر بسیجی در سیستان و بلوچستان

مدیر سازمان بسیح کارگری و کارخانجات سپاه سلمان گفت: ۲۸۰ ‏نفر ساعت شیفت ایثار به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید قاسم سلیمانی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۸۰۹۷۳
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
سرهنگ پاسدار محمد قورزایی، در گفت وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ۵۳ واحد تولیدی در اقصی نقاط استان ‏اقدام به مشارکت در این امر خداپسندانه کردند‎.
 
وی افزود: بیش از ۲۸۰ ساعت «شیفت ایثار» به همت کارگران بسیجی در استان سیستان و بلوچستان با هدف کاهش آلام مردم پس از ساعت اداری ‏بدون هیچ مزد و منتی به فعالیت خود ادامه داده که این مهم نشان از عزم جزم آنان در پویایی چرخ کارخانجات و واحدهای تولیدی ‏و همچنین جهادی از جنس انسان دوستی دارد.‏‎ 

سرهنگ قورزایی بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف دشمن مایوس کردن مردم وخاموشی چرخ واحدهای تولیدی است، کارگران ‏بسیجی با حضور پویا و فعال خود در جبهه اقتصادی توطئه شوم دشمنان را نقش برآب و خنثی کرده اند‎. 

مدیر سازمان بسیح کارگری و کارخانجات سپاه سلمان تصریح کرد: یکی از اهداف این طرح مداومت کاری بدون دستمزد است که در این خصوص علیرغم وارد شدن فشار اقتصادی و ‏معیشتی به جامعه کارگری، اما این زحمتکشان مظلوم در صف مقدم خدمت به آسیب‌دیدگان ایستاده و ادای دِین می کنند‎.
ارسال نظرات