مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان:

رمز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی عزت است

علیرضا پرنده مطلق گفت: رمز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی عزت است و هر جا که از غیرت و عزت‌نفس سخن به میان می‌آید ناخداگاه یاد حاج‌قاسم عزیز می‌افتیم و به آن شهید بزرگوار افتخار می‌کنیم.
کد خبر: ۹۴۸۰۹۶۵
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

علیرضا پرنده مطلق، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان بیان کرد: از بارزترین ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شجاعت، اخلاص در عمل، ولایت‌مداری، ارادت به اهل بیت علیه السلام، روحیه شهادت طلبی و بسیار خصایص نیک دیگر در رفتار و اعمال حاج قاسم عزیز خلاصه می‌شد.
 
وی با اشاره به رمز شهادت سردار و آثار و برکات شهادت ایشان افزود: حاج قاسم کسی بود که پرچم ایران را برافراشته نگاه داشت و کشورهای اسلامی را از سلطه داعشیان خونخوار نجات داد.
 
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان ادامه داد: سردار دلها با شهادتش مسیری را تا ابد برای آزادمردان جهان هموار کرد که شرافت و سربلندی را برای مریدان آن شهید به ارمغان خواهد آورد و هر قطره خون این شهیدان درختی را آبیاری می‌کند که میوه آن عزت و سربلندی میهن و انقلاب است.
 
وی با اشاره به پیام وصیت نامه سردار سلیمانی برای نسل جوان و مدیران تصریح کرد: شهید در وصیت نامه خود به همه جوانان بر ولایتمداری و حرکت در مسیر ولایت فقیه تاکید می کند چراکه این تنها راه گذر از فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان قسم خورده ملت و انقلاب است.
 
 پرنده مطلق گفت: وجود اینچنین بزرگ مردانی در بطن انقلاب و نظام و عمل به وصایای ایشان می تواند روشنگر راه فردا و عبور از مشکلات کشور باشد، ما مدیون خون همه شهیدان راه میهن هستیم و خواهیم بود.

ارسال نظرات