زنگ بصیرت و مقاومت در مدرسه شایستگان سرخه نواخته شد

به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی زنگ بصیرت و مقاومت به همت حوزه بسیج دانش آموزی ولایت شهرستان سرخه در یکی از مدارس سرخه نواخته شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۴۷
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه مقاومت و همزمان با سومین سالگرد جان فدا شهید سلیمانی زنگ بصیرت و مقاومت در مدرسه پسرانه شایستگان سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان، سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه و جمعی دیگر از مسئولان به صدا در آمد.

نوای مقاومت به مناسبت تجلیل از مقام والای این شهید بزرگوار به صدا در آمد و در این مراسم از شخصیت والای این شهید بزرگوار و ویژگی های اخلاقی این سردار سر افراز اسلام و رشادت های وی در عرصه ملی و بین المللی و ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی برای دانش آموزان تشریح شد.

گفتنی است ایستگاه نقاشی و دلنوشته به مناسبت هفته بصیرت و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز از حاشیه های این مراسم در این آموزشگاه بوده است.

لازم به ذکر است صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی نیز به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار