خبرهای داغ:

وظیفه امروز ما روشنگری است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: امروز وظیفه ماست که در گام دوم انقلاب و با چراغ جهاد تبیین روشنگری کرده و جلوی انحرافات و کج فهمی ها را بگیریم.
کد خبر: ۹۴۸۰۷۷۸
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نشست حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه و اعضای شورا در سالن جلسات حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین فرزین در این جمع اظهار کرد: در آشفته بازار جریانات سیاسی و فکری تکلیف چیست بالاخره چه کسی راست می گوید؟ و چه کسی از اسلام اصیل منحرف است؟ که در این صورت باید به محکمات قرآن متمسک شویم و ببینیم چه کسی از زر و زور و تزویر برای غالب کردن جریان خودش استفاده می کند و یا از آزادی حرف می زند و عکس آن عمل می کند.

او افزود: با اندک مراجعه به سیره حضرت زهرا (س) قضیه روشن می شود اولاً در قضیه مباهله و ثانیاً در قضیه قبل از شهادت حضرت زهرا (س) که اجازه نداد عده ای تاریخ را لوث کنند یعنی خانه وحی را آتش بزنند و مظلوم نمایی کنند و وصیت ایشان به حضرت علی (ع) که شبانه کفن و دفن کنند گویای همین قضایاست.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: امروز وظیفه ماست که در گام دوم انقلاب و با چراغ جهاد تبیین روشنگری کرده و جلوی انحرافات و کج فهمی ها را بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار