خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

دشمن در نارامی های اخیر به دنبال جنگ اقتصادی بود/وحدت اقوام در فتنه اخیر دشمن را ناکام گذاشت

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: عدم همراهی مردم با دشمن،بصیرت و اگاهی مردم و حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی و انتظامی از جمله علل ناکامی دشمن در دستیابی به اهداف شوم خود در ناآرامی های اخیر بوده است.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۵۲
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

دشمن در نارامی های اخیر به دنبال جنگ اقتصادی بود/وحدت اقوام در فتنه اخیر دشمن را ناکام گذاشت

به گزارش خبر گزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامي با تاکید بر اینکه دشمن با شکست در جنگ ترکیبی در نارامی های اخیر به دنبال جنگ اقتصادی است، افزود :فشارهای حداکثری همراه با تحریم های اقتصادی توطئه جدید دشمن برای القا ناکارآمدی نظام و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است.

وی گفت: عدم همراهی مردم با دشمن،بصیرت و اگاهی مردم و حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی و انتظامی از جمله علل ناکامی دشمن در دستیابی به اهداف شوم خود در ناآرامی های اخیر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: شایعه پراکنی، ایجاد تلاطم در حوزه اقتصادی، اختلال در روند تامین مایحتاج مردم، قاچاق سلاح و مهمات و قبح شکنی نسبت به مقدسات از‌جمله برنامه های دشمن در ضربه به انقلاب اسلامی بوده است.

وی با قدردانی از تلاش ها‌ و زحمات نیروهای امنیتی به ویژه عوامل انتظامي در حفظ امنیت و آرامش جامعه خاطرنشان کرد: استان گلستان با وجود داشتن اقوام مختلف، از جمله استان های مورد هدف دشمن در ناامن سازی بود که خوشبختانه وحدت در بین اقوام و همدلی و هم افزایی و هوشیاری مسئولان استانی نقشه های آنها را ناکام گذاشت و تحقق امنیت پایدار را در پی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها