خبرهای داغ:

پویش زیست عفیفانه به همت بسیجیان سرخه برگزار شد

همزمان با دهه بصیرت طرح زیست عفیفانه به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۵۸
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت مراسم بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی توسط بچه های مهد قرآنی فرشته های آسمانی در قالب ساخت کاردستی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی در این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و ایام فاطمیه مراسم و برنامه های بسیاری در پایگاه در رده مختلف سنی  در قالب روضه خوانی در دهه فاطمیه با سخنرانی و مداحی بسیجیان اختری و فاطمه پیوندی به مدت ۱۲ روز در پایگاه با موضوعات جایگاه و شخصیت حضرت زهرا (س)، سبک زندگی حضرت زهرا (س) مادری و همسری، مسائل روز جامعه، جایگاه ولایت فقيه در جامعه، جهاد تبیین، بصیرت افزایی، عفاف و حجاب و سخنان و منویات مقام معظم رهبری (طرح ولایت) برگزار شد.

او افزود: نوجوانان گروه نمایش یاقوت کربلا از حلقه شهید محمد حسین احسانی در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با عنوان (درپناه مادرم) حضور یافتند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: در این مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت زهرا (س) بر دستان نوجوانان بسیجی در پویش دهه هشتادی ها در بیت الزهرا سمنان انجام شد.

فیض بیان داشت: همچنین فضا سازی ایستگاه صلواتی در حماسه شکوهمند ۹ دی به همت کارگروه فرهنگی پایگاه همراه با برگزاری ایستگاه صلواتی در سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهدای امنیت با همکاری هیئت حضرت زینب  (س) و ستاد نماز جمعه برپا شد.

او اضافه کرد: حضور پرشور بسیجیان نوجوان و کودکان حلقه های صالحین در حماسه ۹ دی و شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه همراه با مطالبه گری جمعی از خواهران بسیجی و نمازگزار در زمینه حجاب و عفاف از عباس گلرو نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی در حسینیه شهدا از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) گفت: همزمان با دهه بصیرت طرح زیست عفیفانه در ایستگاه صلواتی آغاز و اجرایی شد. در این پویش طرح امربه معروف به همت بسیجیان انجام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها