خبرهای داغ:

نطفه انقلاب اسلامی در عاشورا ریخته شده است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: نطفه انقلاب اسلامی در عاشورا ریخته شده است، اسلام ما اسلام اهل بیتی است در عاشورا ذائقه ۷۲ تن تغییر نکرد چون الگو آنان امام بود.
کد خبر: ۹۴۸۰۷۵۸
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی یادواره شهید سلیمانی و 200 شهید شهرستان سرخه با حضور سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در جمع عموم مردم شهیدپرور شهرستان در هیئت سید الشهدا سرخه برگزار شد.

در این نشست سردار معروفی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت اظهار کرد: جنگ به خودی خود تخریب و خسارت آور است اما چه شد که جنگ محنت بار تبدیل به دفاع مقدس شد و ما امروز از ایثارگران خود تجلیل می کنیم، چون شکل، رمز و اسم گردان ما و نگاه ما در جنگ رنگ و بوی اعتقادی داشت و براساس استعمار و استثمار و زیاده خواهی و طمع شکل نگرفته بود و محیط جبهه دانشگاه ایثار و شهادت، گذشت و فداکاری، برابری و جهاد با نفس بود.

او افزود: نطفه انقلاب اسلامی در عاشورا ریخته شده است، اسلام ما اسلام اهل بیتی است در عاشورا ذائقه ۷۲ تن تغییر نکرد چون الگو آنان امام بود. حاج قاسم کسی بود که این انقلاب را به همه جهان شناساند و اگر بخواهیم مکتب حاج قاسم را معرفی کنیم باید حاج قاسم را معرفی کنیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در ادامه اضافه کرد: گذشت از گناه، گذشت از مال، گذشت از آبرو، گذشت از عزیزان و گذشت از جان از ویژگی های برجسته حاج قاسم بود.

معروفی تصریح کرد: مکتب حاج قاسم مکتب عاشورا و اهل بیت است او نگاه ها را در سطح جهان تغییر داد. شهید سلیمانی غده سرطانی را از ریشه کند تا اسلام را وارونه جلوه ندهند.

او بیان داشت: حاج قاسم اربا اربا شد چون با خدا معامله کرده بود و دشمن یک قلب را زد ولی ۸۰ میلیون قلب بیدار شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در ادامه اضافه کرد: نظام حاج قاسم، اطاعت از حکیم فرزانه انقلاب، نظام سیاسی او در سطح منطقه و جهان اسلام، نظام تقریب او؛ تقریب مذاهب و اتحاد مذاهب، نظام رفاقت شهید سلیمانی در جبهه حق دستگیری و نه مچ گیری و حفظ بقا و نظام تربیتی او خدمت به خلق و عبور از نفس بود.

گفتنی است اجرای گروه سرود بین المللی مهاجرین افغانی همراه با پذیرایی از شرکت کنندگان در این مراسم از دیگر بخش های این برنامه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار