به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

بیانیه شورای تبيين مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان ریگان

انتظارات جوانان و دانشجویان بسیجی شهرستان ریگان از تمامی مسئولان کشوری این است که با تمام وجود مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.
کد خبر: ۹۴۸۱۲۰۹
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، شورای تبيين مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان ریگان به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد، در این بیانیه آمده است : سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی که از تربیت یافتگان مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و حماسه سازان دفاع مقدس بود، با شهادتش بنیانگذار مکتبی شد که بالاترین درجه نظامی اش سرباز ولایت و نقطه اوج و پایانش شهادت و فوز عظیم الهی است.

 زنده نگه‌داشتن نام و راه او وظیفه ای ملی و اسلامی است و بر ماست او را به درستی بشناسیم و به نسل حاضر و نسل های بعدی معرفی نماییم. میراث قهرمان ما، وحدت مردم حول محور انقلاب اسلامی و القاء وحشت در سینه سیه رویان ظالم است.

بی‌تردید، فرزندان این مرز و بوم، قهرمانانه، حرکت در راه حق و حقیقت و برپایی نظامی مبتنی بر «عقلانیت، عدالت و معنویت» را ادامه خواهند داد، به امید روزی که ریشه سلطه‌جویی و استکبار از سراسر گیتی برکنده شود.

و اما آنچه که فرزندان دانشجو و بسیجی این مرز و بوم بر آن تاکید دارند، رسیدگی هرچه سریع تر یا همان خون خواهی از عاملان و قاتلان آن قهرمانان ملی و اسلامی است.

اما انتظارات جوانان و دانشجویان بسیجی شهرستان ریگان از تمامی مسئولان کشوری این است که با تمام وجود مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند و ریشه تروریسم در منطقه را با ازاله کردن پایگاه های تروریستی آمریکایی در منطقه بخشکانند.

ما دانشجویان و جوانان این مرز و بوم آمادگی کامل خود را جهت مقابله ی حداکثری با خباثت های تروریست بالذات، آمریکای جانی، چه با جوهر چه با قطرات خون خود اعلام میداریم.حال که جهانخواران شمشیر خود را از رو بسته اند،دیگر سکوت جایز نیست و ما هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا می زنیم.آمریکایی ها بدانند در آینده ای نزدیک با انتقامی سخت و دردناک پاسخ درخوری از سوی ما دریافت خواهند کرد و ان شاءالله، با سرنگونی نظام سلطه و به دنبال آن طلوع خورشید امامت از سوی سرزمین حجاز پایانی ننگین بر سلطه ی کثیف و خون آلود آنان رقم خواهد خورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار