ساری-حجت الاسلام طیبی فر با تصریح بر اینکه حاج قاسم« اشدا علی الکفر رحما بینهم» بود ، خاطرنشان کرد: حاج قاسم با رزمندگان رحیمانه رفتار میکرد اما در مقابل دشمن با صلابت و محکم رفتار میکرد و ذره ای به دشمن ترحم نداشت.
کد خبر: ۹۴۸۱۳۲۹
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

حاج قاسم ذره‌ای به دشمن ترحم نمی‌کرد/ آمریکا در عراق زیست مخوفانه دارد

خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام طیبی فر ظهر امروز در حاشیه مراسم  بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، به ویژگی‌های حاج قاسم پرداخت و گفت: اولین ویژگی حاج قاسم سرباز بودن اوست، البته نه هرسربازی. حاج قاسم سرباز تحت فرمان ولایت بود. برای همین حاج قاسم ولایتمدار بود.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه به بیان این مطلب که ولایت فهمی، ولایت باوری و در واقع ولایت یاوری و در نهایت ولایت محوری  در وجود حاج قاسم جمع شده بود، افزود: برخی‌ها ولایت یاور هستند، اما ولایت محور و ولایت مدار نیستند.

حجت الاسلام طیبی فر به دومین ویژگی حاج قاسم اشاره کرد و گفت: صداقت از ویژگی بارز این شهید عزیز بود.

به گفته جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه شجاعت یکی از ویژگی‌های مهم حاج قاسم بود که از مرگ نمی‌ترسید و مرگ را یک نعمت میدانست.

حجت الاسلام طیبی فر در ادامه با تصریح بر اینکه حاج قاسم «اشدا علی الکفار و رحما بینهم» بود، خاطرنشان کرد: حاج قاسم با رزمندگان رحیمانه رفتار میکرد، اما در مقابل دشمن با صلابت و محکم رفتار میکرد و ذره‌ای به دشمن ترحم نداشت.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حاج قاسم در سه محور کار عملیاتی کرده است، گفت: حاج قاسم در هشت سال دفاع مقدس عهده دار فرماندهی گردان، و تیپ و بعد لشکر ثارالله تا پایان جنگ بود.

حجت الاسلام طیبی فر ادامه داد: دومین محور مبارزه حاج قاسم  جنوب شرق و مبارزه با اشرار، و  محور سوم جبهه مقامت بود.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه حاج قاسم با تمام وجود در محور مقاومت ایستاد، گفت: امروز محور مقاومت یک شاخه اش حزب الله، حشد الشعبی و ... است، اما در اصل  حاج قاسم به گونه‌ای جبهه مقاومت را ساماندهی کرد که آمریکا با هزینه هنگفت در منطقه، آن را رها کرد و امروزه در گوشه‌ای از عراق زیست مخوفانه دارد.

حجت الاسلام طیبی فر در پایان سخنان خود با بیان اینکه حاج قاسم علاقه خاصی به اهل بیت (ع) داشت، افزود:  هرکسی وابسته به اهل بیت (ع) باشد بزرگ می شود و حاج قاسم محب و دلداده حضرت زهرا (س) بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها