انقلاب اسلامی ایران همراه با یک تفکر جدید به نام اسلام ناب بود

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه گفت: انقلاب اسلامی ایران همراه با یک تفکر جدید به نام اسلام ناب بود، تفکری که همراه با خداباوری بود. تفکری که بر اساس فطرت انسان باشد.
کد خبر: ۹۴۸۱۵۳۴
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با فرارسیدن دهه بصیرت و مقاومت نشست تبیینی با موضوع حقایق فتنه و مکتب شهید سلیمانی با سخنرانی سرهنگ محمد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در جمع اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) این شهر برگزار شد.

سرهنگ ادهم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مقاومت بالاخص شهید حاج قاسم سلیمانی و سالروز حماسه ۹ دی و  تجدید میثاق امت با ولایت اظهار کرد: در کلام بزرگان اصل فتنه مذمت شده است طوری که آن را بدتر از قتل می‌داند ولی از طرف دیگر فتنه باعث غربال انسان ها می شود، انسان های منافق را انسان های از اصحاب حق جدا می‌کند. فتنه هم باعث رویش می‌شود و هم ریزش.

او افزود: در بین تمدن هایی که در غرب وجود داشته است تمدن لیبرال دموکراسی است که تقریباً ۳۰۰ سال به رهبری آمریکا در دنیا در حال تبلیغ است. در این تفکر آمریکا ادعای کدخدایی جهان را دارد. در کنار تمدن لیبرالی، تفور و تمدن اسلامی است که سردمدارش قبل از انقلاب اسلامی ایران، دانشگاه الازهر مصر بود که تمدن اسلامی را از نگاه خودشان تبلیغ می کردند اعتقاد داشتند که هم می توان تفکر اسلامی داشت و هم در کنارش عمل حرام را انجام داد که به اسلام سکولار معروف است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در ادامه افزود: زمانی که آمریکا ادعای کدخدایی داشت انقلاب اسلامی به پیروزی رسید. انقلاب اسلامی ایران همراه با یک تفکر جدید به نام اسلام ناب بود، تفکری که همراه با خداباوری بود. تفکری که بر اساس فطرت انسان باشد هرجا که انسان های منصف باشند و حرف انقلاب اسلامی به آنها رسیده باشد آن را می‌پذیرند و تبلیغ می‌کنند.

ادهم خاطر نشان کرد: با گسترش تفکر ناب اسلامی در دنیا، تمدن لیبرال روز به روز احساس خطر بیشتری می‌کند و برای رسیدن به اهدافش از هیچ کاری دریغ نکرده است. در طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی آنها برای مقابله با تفکر ناب اسلامی در فضای مجازی و حقیقی از روش های زیادی استفاده کردند. به عنوان مثال در فتنه های اخیر از کلید واژه های رفراندوم، زن، دانشگاه و مسائل مربوط به آن زیاد استفاده کردند.

او تصریح کرد: آنها می‌خواهند با تاکید بر روی رفراندوم قانون اساسی ایران را تغییر دهند. حکومت جمهوری اسلامی در طول تاریخ بشر تنها حکومتی بوده است که حکومت خود را به رای مردم گذاشت در حالی که حکومت آمریکا برای مردم به رای گذاشته نشد با همان قانون اساسی که ۳۰۰ سال پیش تنظیم شده در حال حکمرانی است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه با اشاره به اینکه اکنون تاکید دشمن روی مسئله زن است، گفت: به این علت است که زن رکن اصلی خانواده و محور تربیت کننده است. زن، قاسم سلیمانی ها را تربیت می کند. وقتی تفکرات زن تغییر کرد پس راحت تر می توان جلوی گسترش و ترویج تفکر و تمدن اسلام ناب را گرفت. دانشگاه محل کسب علم و تضارب آراست برای پیشرفت کشور نه برای مقابله با کشور. سرعت پیشرفت علم در جمهوری اسلام ۱۳ برابر متوسط جهانی است.

ادهم با بیان اینکه وقتی دانشگاه ها وارد حواشی شوند و محلی غیر از کسب علم شوند، مدیران نالایق سرکار می‌آیند که نتیجه اش م یشود متروپل آبادان و هزاران مورد دیگر، بیان داشت: اینجاست که دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب است. دعوای اصلی برسر حق و باطل است. در نظام مبتنی بر ولایت فقیه در نظام امام و امت، اصل بر فهمیدن انسان هاست اصل بر حاکمیت عقلانیت است نه احساسات.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار