از اسکان زائرین حرم رضوی تا کمک های مومنانه در لاسجرد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستا لاسجرد از پذیرایی و اسکان 205 نفر از زائران حرم رضوی و توزیع غذای گرم در روستا با یاری خیرین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۱۲۳۴
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت ویژه برنامه های متنوعی به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی در شهرستان سرخه برگزار شد.

علی اکبر معینیان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستا لاسجرد در سرخه در خصوص برنامه های اجرایی در این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای برنامه های ابلاغی و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گشت اطلاعاتی و عملیاتی محله محور رضویون در طی چند شب توسط بسیجیان پایگاه از ساعت ۲۳ الی ۲ بامداد برگزار شد.

او افزود: همچنین از ۹۵ نفر از زائرین پیاده عراقی حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در یک دوره و 110 نفر از زائرین دیگر در دوره دیگر پذیرایی و زمینه اسکان آن ها فراهم شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله خاطرنشان کرد: همزمان با دهه دوم ایام فاطمیه مراسم عزاداری هر شب در پایگاه بسیج (تکیه حضرت زهرا) روستا لاسجرد و در روز شهادت نیز مراسم زنجیرزنی و عزاداری برگزار شد.

معینیان بیان داشت: پذیرایی از عزاداران حضرت فاطمه زهرا (س) در روز شهادت آن حضرت به همت بسیجیان پایگاه و کمک خیرین و توزیع غذای گرم بین خانواده های نیازمند در روستا از دیگر اقدامات مومنانه انجام شده در این روستا بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار