به میزبانی سپاه؛

نشست هماهنگی اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی در قم برگزار شد

فرمانده سپاه استان قم در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی ضمن تقدیر از مشارکت آموزش و پرورش در راستای برگزاری این اردوها، راهیان نور را بهترین فرصت برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت دانست.
کد خبر: ۹۴۸۱۵۷۸
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور استان قم با تقدیر از همکاری و تعامل سازنده آموزش و پرورش در اجرای مطلوب برنامه‌های بسیج گفت: برگزاری اردوی راهیان نور یک جریان عظیم فرهنگی و تربیتی است و برپایی چنین اردوهایی بهترین فرصت برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است و به همین جهت بایستی با خلاقیت و ابتکار از این فرصت برای فرهنگ سازی درست نسل جوان استفاده کنیم تا جهاد تبیین بهتر عملی شود. راهیان نور بهترین برنامه فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی بیان کرد: وجب به وجب خاک مقدس این مناطق با خون شهدا آغشته شده و مردم با حضور در راهیان نور دچار تحول روحی مثبت می‌شوند.

نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور در قم برگزار شد

فرمانده سپاه استان قم گفت: اگر ارتباط مدرسه و مسجد را برقرار کنیم، بخش قابل توجهی از مشکلات‌مان مرتفع می‌شود.

وی تصریح کرد: حماسه‌ای که در دوران دفاع مقدس خلق شد، محصول همین مساجد بود و اثرات آن را کاملاً دیدیم.
فرمانده ارشد نظامی استان قم در این دیدار گفت: هر قدر حضور دانش‌آموزان در مساجد بیشتر شود، تهاجم فرهنگی دشمن بی اثر خواهد شد.

علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم نیز در این جلسه گفت: در جامعه ما هر جا اثر و نشانه ای از توفیق باشد رد پایی از بسیج در آن دیده می شود.

نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور در قم برگزار شد

وی با تقدیر از همکاری موثر سپاه قم در اعزام ۷۰۰ نفر از دانش آموز قمی به اردوی راهیان نور گفت: این اعزام ها افتخاری مشترک برای این دو نهاد تاثیر گذار است و ما مصمم هستیم تا فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از ارزش‌های نظام را در بین دانش آموزان نهادینه کنیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار